Almost Cute Koala

Nou heb ik toch een fout gemaakt zeg bij het inkleuren van dit koddige beertje...
 
Ik printte de digistempel op grijs/blauw papier en kleurde hem in met mijn potloden. Een bruin beertje leek me wel wat op het blauwige papier. Met hotfoil de tekst geprint en ook een randje blauwe hotfoil langs het kaartje.


En toen kwam ik erachter dat het een koala beertje is.... En die zijn grijzig van kleur, oeps.
 
Maar ik vind het kaartje ontzettend leuk geworden, dus ik laat het maar zo.


De digistempel heet Almost Cute Koala en is gesponsord door Mirtillamente. Wil je hem ook inkleuren? Je vindt hem hier.

Deze kleuren heb ik gebruikt:
Geel 184
Blauw 145, 156
Grijs 233
Zwart 199
Bruin 178, 182, 189, 280, 283

digistempel Almost Cute Koala van Mirtillamente,  potloden Faber-Castell Polychromos, stempel tekst Te Gek!, hotfoil CraftUniverse

Dit kaartje maakte ik als inspiratie voor de nieuwe challenge bij Kleuren met Potloden. Kleur je deze maand ook weer mee? Het thema is altijd Alles Mag, je kunt je kaart hier linken.

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Ach, je hebt gewoon een nieuw soort gemaakt! Erg lief geworden jouw koala. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu ik je verhaal rond de koala lees, valt het me pas op dat het een koala is.... vind 'm geweldig ingekleurd! En terecht dat je het zo gelaten hebt. Het bruin combineert prachtig bij het cardstock.
    Ik kleur beren wel eens roze of blauw🙄.... nieuwe mutaties zullen we maar zeggen😂

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverd.
    Mooi kleurwerk zoals altijd.
    Een prachtig kaartje.
    Die ik gisteren in mijn brievenbus vond is ook heel mooi, dankjewel hiervoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, een koala met zijn winterjasje aan ;) Je kleurwerk is toch wel mooi, hoor!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach wat geeft het het je kleurwerk is weer prachtig!
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je koala in het bruin best mooi. Hij is iig mooi gekleurd en alles eromheen is ook top gedaan.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een mooie kaart en ik vind de koala in deze kleur wel heel lief!
    Bedankt voor de mooie kerstkaart!
    Fijn weekend en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Petra.
    Niks mis met de kleur toch, gewoon een lief beertje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In blogland kan alles dus ook een bruine koala. Ik vind het een schatje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem wel super schattig. En als je het niet verteld had, had ik het niet opgemerkt. X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als knuffel en op een kaart kan alles Petra. Ik vind dat je hem heel mooi ingekleurd hebt en hetbis een lieve blikvanger op je mooie kaart. Leuk effect geeft die foil.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als je het niet gezegd had, had ik het niet geweten. Ik vind het een superschattig kaartje geworden.
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een mooie koala en kaart Petra

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt het schattige beertje. Erg mooi weer ingekleurd.
    Leuk gedaan met het hotfoil.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46