Sweet Rudolph

"Wat zal ik eerst nemen? Een hap van die overheerlijke cupcake... of toch een slokje van mijn warme chocomel met slagroom? Moeilijk, moeilijk... ze zien er beiden zo lekker uit!"
 

Dit is Sweet Rudolph, een digitale stempel van Mirtillamente. Ik plakte hem op een witte cirkel. Op een schuine strook rood karton kwam een glimmend groen washitapeje en een wit hobbydotstickerlijntje. Dessinpapier dubbelgevouwen als basis van de kaart, lekker snel klaar haha. Met deze warme temperaturen is het heerlijk kleuren in de tuin, onder de koelte van de boom, maar de afwerking van de kaart doe ik meestal binnen en het is behoorlijk warm op mijn knutselzolder, dus vandaar de snel-klaar-achtergrond.

Sweet Rudolph kleurde ik in met Faber-Castell Polychromos potloden, met de volgende kleuren:

Gebruikte kleuren:
Gewei, poten 178-233-235
Rudolph 111-178-190-225-233-235-271
Cupcake 111-146-167-178-225-235
Beker slagroom 103-111-146-225-233
 
digistempel Sweet Rudolph Mirtillamente, kleurpotloden Faber-Castell Polychromos, papier DécoTime 

Deze kaart maakte ik als inspiratie voor de huidige challenge bij Kleuren met Potloden, hier vind je alle info.


Dit kaartje kleurde ik trouwens vorige week al, want op het moment zit ik heerlijk van het uitzicht te genieten op een berg langs de Moezel.

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Prachtig kerstkaartje Petra
    Mooi ingekleurd en tot kaart verwerkt!
    Heerlijk op vakantie geniet ervan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Petra.
    Zo mooi ingekleurd de Rudolp.
    Fijne vakantie.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leukerd Petra gave kaart en mooie foto

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuek digi en weer zo mooi gekleurd.
    Geniet van je vakantie, het is prachtig daar, wij waren er vorig jaar herfst.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart met rudolph. Geniet van je vakantie . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, keuzes... daar bestaat het hele leven uit ;) Echt een mooie kerstkaart!
    Geniet van jullie vakantie, de streek waar je bent is en blijft mooi!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje Petra.
    Geniet van je vakantie aan de Moezel.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave kaart met de leuke Rudolf, geniet van je mooie uitzicht xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh heerlijk genieten daar! Op de motor er naar toe gegaan?
    Je kaart is leuk. Mirillamente houdt van piercings volgens mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een toffe kaart zeg .. ik zou voor de cupcake gaan ;-) Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dit mooi ingekleurd super leuke kaart
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46