Goudvissen

Lief visje met je mooie oranje glans, je brengt me helemaal in onbalans.
Ik kan nog maar aan één ding denken, en dat is jou een kusje schenken.

 
De achtergrond van dit schuifkaartje kleurde ik met Te Gekke Krijtjes. De groene waterplanten maakte ik met een stencil, de blauwe planten stempelde ik.


Als je aan het lintje trekt komt een tekst tevoorschijn.

 
De visjes kleurde ik in met potloden.

stempel vis Love Bubbles van The Paper Shelter, stempel waterplanten Floral Decorations Create a Smile, stempel tekst Noor! Design, kleurpotloden Faber-Castell Polychromos, Te Gekke Krijtjes, stencil Ocean planten CraftEmotions, stencil hartjes CRAFTsensations, sjabloon zonnestralen Te Gek!, inkt Memento


De vakantie in Duitsland zit er weer op. Veel gewandeld, uitkijktorens beklommen om van het prachtige uitzicht over de Moezel te genieten, van de rodelbaan gesjeesd, over een lange hangbrug over een dal gewandeld (oh wat wiebelt die door de wind...), door het schitterende weer altijd buiten eten... het was heerlijk. 
  

Deze week nog lekker thuis wat aanrommelen en dan volgende week weer wennen aan het werkritme. Wat zijn jullie plannen voor deze week?

groetjes en houdoe, Petra










Reacties

  1. Wat een geweldig leuke schuifkaart met de Love bubbles. Fijn dat jullie genoten hebben van de vakantie. Wij genieten deze week ook nog van het mooie weer!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gave en geweldige kaart Petra en mooie foto's

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuk kaartje! Zo leuk bedacht, hihihi. Jullie vakantie klinkt ook heel goed. Geniet nog maar even van deze week. Altijd lastig het vakantie gevoel vast te houden als je in je 'normale' ritme zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke schuifkaart!
    En de moezel is zo mooi! Zaten jullie in een landalpark? Ik denk dat ik het wel herken.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46