Mooie herinneringen

Voor condoleancekaartjes kies ik toch vaak voor eenvoud. Ik houd wel van de rust van zo'n kaartje.


Eerst de veer gestempeld en met een mal en een potlood heel licht de cirkel afgetekend. Zo kon ik zien waar ik de tekst wilde stempelen. Het potlood weer uitgegumd en vervolgens met Zig markers de cirkel heel licht ingekleurd en gestippeld (is dat een woord...? haha).


De veer ingekleurd met de Zig markers en potloden.

stempel veer Feathers HobbyART, tekst Marianne Design, Zig clean colour real brush markers, Faber-Castell Polychromos potloden, Nuvo Drops Morning Dew 

 

groetjes en houdoe, Petra




Reacties

  1. Gave troostrijke kaartjes in hele mooie kleuren maakte je xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige sterkte kaarten Petra.
    Super mooi ingekleurd.
    Houdoe Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi gedaan!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige atijlvolle kaarten Petra!
    Heel mooi die kleuren bij elkaar!
    Heel erg bedankt voor je prachtige felicitatiekaart voor mijn verjaardag, echt mooi met die cirkels en cupcake!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie rustige kaartjes Petra.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten Petra.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn prachtig door hun eenvoud en mooie kleuren!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie condoleance kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kan niet beter. Mooi gedaan. Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een goed idee om die cirkel zo te maken. Dat ga ik onthouden. Ik grijp toch vaak naar wat ik ken.. En dit is heel mooi! Ook de veer vind ik een mooi item voor en condoleancekaart.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46