Zonnestralen

Vandaag belooft het een heerlijk zonnig dagje te worden, een graad of 22, ik vind het prima. Maar pas op voor de dagen erna.... volgens de weerberichten krijgen we weer een hittegolf...
 
 
De komende dagen dus weer een stralende zon aan de hemel.


De achtergrond maakte ik met inkt en een stencil. Voor het inkleuren van het bijtje en de bloemen pakte ik mijn potloden.
 
De sketch die ik afgelopen donderdag voor mijn kerstkaart gebruikte, heb ik ook voor deze kaart gebruikt. Leuk om te zien: de basis is hetzelfde, maar toch een totaal ander uiterlijk.

 
 
stempel Best Bugs Create a Smile, potloden Faber-Castell Polychromos, stencil Sunshine Darkroom Door, Distress Ink Scattered Straw, Wild Honey en Spiced Marmelade, Mowed Lawn, stans gras Love2Craft 


 Ik vind zo'n stralende zon prachtig, maar voor mij hoeft hij niet zo ontzettend heet te schijnen hoor...

groetjes en houdoe, Petra
 
Challenge:
sketch - Create a Smile
 

Reacties

  1. Alweer zo'n prachtige kaart! Zo zijn de zonnestralen ook erg mooi. En de afwerking met het bijtje en de bloemetjes maakt het tot een erg vrolijk geheel.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie vrolijke zonnige kaart Petra

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geweldig mooi kaartje.
    Leuk met die zonnestralen als achtergrond.
    Ik voel de warmte tot hier.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die sunburst kaart, mooi in die zomerse kleuren met de bloemen en bijtjes erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, wat een vrolijke en zomerse kaart is het geworen!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig de zonnestralen kaart, Petra
    Heel anders als de vorige maar zeker niet minder mooi!
    Ik ben ook niet zo van de hitte, maar ja we moeten het ermee doen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig hoe je met dezelfde achtergrond een hele andere kaart hebt en ik vind deze ook wel heel erg mooi geworden Petra. En van mij hoeft die warmte niet maar gelukkig is dat iets wat niemand in de hand heeft xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such beautiful cards and entrys to our current Create A Smile challenge 🙏🏻🎨 I‘m totally in love with your busy bee ☀️🐝 Thank you for playing along! 💖
    Crafty greetings, Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wwooowww It's a beautiful card!!😍😍 I love the color combination! Thank you for participating in the @createasmilestamps challenges 👏👏

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi zonnig kaartje Petra , leuk zo die achtergrond
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46