Kerstkaart op donderdag week 27

Heb je een zonnebril bij de hand? Want vandaag heb ik een kaart met heel veel glitter voor je hahaha...
 
 
Met een stencil en glitter embossingpoeder maakte ik de achtergrond voor deze kaart. Hiervoor gebruikte ik de sketch van Create a Smile als uitgangspunt. De pinguïns kleurde ik in met potlood. Van een stukje schuimachtig verpakkingsmateriaal sneed ik een golvend strookje wat een beetje sneeuw voor moet stellen.
 
 
Het geeft een mooi glinsterend effect in het echt, als je de kaart een beetje heen en weer draait. Enig nadeel vind ik dat heel m'n bureau onder de glitters zit... en mijn kleding... en oeps, op de grond ook al 😊
 
stempel pinguïns en tekst Cool Buddies Create a Smile, potloden Faber-Castell Polychromos, stencil Sunshine Darkroom Door, embossingpoeder White Twinkle WOW!, gele fijnlijner Hema, schuim verpakkingsmateriaal, Memento Dandelion en Tangelo
 
 
Wordt het bij jullie ook zo'n bende als je met glitter aan de gang gaat...?

groetjes en houdoe, Petra
 
challenge:
June Sketch (2nd) - Create a Smile 
Pinguïn op je kaart - 52 weeks to Christmas
 

Reacties

  1. Wat een hele gave kaart met die glitterachtergrond en die schattige pinguins...
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart.
    en eerlijk bekennen meestal wel 🤭

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie kaart, gaaf met die stralen op de achtergrond! En ja, dat wordt altijd een bende met glitters, geen ontkomen aan ;)
    Bedankt voor je bijdrage aan onze pinguïn-challenge bij 52 Weeks to Christmas. grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig glitterkaartje Petra,
    Ja je hebt er vaak weken plezier van, wel gezellig trouwens een beetje glim hier en daar, hihihi
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem gaaf !!!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk kaartje en wat heb je dat mooi gedaan met dat glitter poeder! Ja het wordt bij mij ook altijd een zootje maar daar is de stofzuiger weer goed voor! haha! Heel mooi kaartje en gezellig dat je weer meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie stralende kaart Petra, die pinguïns hebben er ook lol in. En ja met glitter gaat meestal alles meedoen ;)
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo gaaf gedaan Petra....prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart met de pinguïns. De kleuren zijn erg mooi! Zo zie je ook… op tv…. Hoor. Ik heb je ze wel in het echt gezien maar dat waren kleintjes. De grote die je op de pool ziet die hebben deze mooie kleur geel aan hun… groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij glittert lekker deze week, Petra, zowel op je kaart als in het dagelijks leven als ik het goed begrijp :-) Je pinguïns zijn heel grappig en erg mooi gekleurd. Mooie kaart.
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een geweldige vrolijke kerstkaart Petra

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge Petra!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave kaart! Super leuk die achtergrond met de glitters.
    Ik werk weinig met glitters. Maar in de kerstperiode op school wel natuurlijk. En dan vind ik overal (ook thuis) glitters. Heel herkenbaar dus.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een glitter en schitter Petra! Geweldig mooie kaart.
    Dat alles onder de glitter zit, vind ik ook altijd een nadeel!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Petra,
    Hoe geweldig is deze kaart! En nee, geen zonnebril op, wel een leesbril anders kan ik maar de helft lezen (de titels dan!) haha!!
    En ik moest spontaan lachten met jouw beschrijving hoe de glitters overal zitten, heel erg herkenbaar... Mijn dochter gaf in mijn ateljee met kerst ook een workshop om kransen te maken en na Pasen vond ik nog steeds glitters bij het poetsen (en dat doe ik netjes elke week!) Heb in het verleden ook glitterworkshops gegeven en je blijft die dingen overal terug vinden, tot in ons bed toe... Succes daar dus!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ah wauw, wat een geweldige kaart! Die glitter is superleuk. EN ja als ik met glitter werk zit het tot mijn haargrens op mijn gezicht! EN misschien ook wel in mijn haar trouwens, hihihi...maar dit wel een top idee zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart! Super leuke kleuren ook zo. Bedankt dat je hebt mee gedaan met de Create a Smile Sketch Challenge 💙 groetjes Irina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wwooowww It's a beautiful card!!😍😍 I love the color combination! Thank you for participating in the @createasmilestamps challenges 👏👏

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46