Verentooi (1)

In mijn jeugd heb ik de Winnetou boeken verslonden, heb alle delen zelfs twee keer gelezen. Helemaal gek was ik op die indianenverhalen over Winnetou en Old Shatterhand. Het meisje op deze stempel zou zomaar uit dit boek kunnen komen. Het was een waar feestje om haar in te kleuren.
 
 
Het is een digitale stempel van Colour of Love; één van de sponsors van de juli challenge bij Kleuren met Potloden.


Huid 102-131-132-188-189-283
 
 
Mantel 165-171-172-263-278


Verentooi 103-129-142-165-171-172-263
 
 
Haar 144-199-233
 
stempel Aiyanna Indian Maiden Colour of Love, potloden Faber-Castell Polychromos, papier StudioLight, Te Gek Krijtje olijfgroen en donkergroen, stans Nellie Snellen, washitape 
 

Neem eens een kijkje bij Kleuren met Potloden, er zijn weer mooie voorbeeldkaarten als inspiratie gemaakt. Wellicht krijg je ook zin om lekker te gaan kleuren. Doe je mee met de challenge? Alle info vind je hier.
 
Als ik niet aan het kleuren ben, ben ik een echte boekenfreak. Ik lees bijna alles wat los en vast zit. Op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar thrillers. Van welke boeken zijn jullie fan?

groetjes en houdoe, Petra
 



Reacties

  1. Wow Petra wat een prachtige kaart met de indiaan.
    Zo mooi ingekleurd.
    Dankjewel voor de kleuren nummers.
    Want ik ben nog maar een beginneling, en kan nog heel veel leren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kleurwerk je kaart is erg mooi geworden. Ik hou ook van thrillers. Ben ook gek op de boeken van Lucinda Riley. Ik lees vaak als we van huis zijn. Thuis gun ik me daar geen tijd voor.. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtige gemaakt. Zo mooi gekleurd.
    Ik hou erg van de boeken van M.J. Arlidge.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig ingekleurd en een mooie stempel is dat.
    Ik verslind ook het ene boek na het andere. Liefst romans van Engelse schrijvers, maar ook de historische romans van bijvoorbeeld Michelle Visser. Nederlandse detectives zijn niet mijn ding, net of ze allemaal door een en dezelfde persoon zijn geschreven onder een andere naam 🙂
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Petra
    Zo mooi gekleurd en mooie dat dp bij elkaar, wat kun je toch mpoi kleuren!
    En ja ik ben ook boekenwurm, ik lees graag thrillers van Nicci French maar bepaalde Nederlandse schrijvers ook erg goed pas geleden zondaarskind van Marion Pauw gelezen, ook scandinavische thrillers trekken mij
    Buiten lees ik graag tijdschriften, oude Libelles of Margrieten en daarnaast natuurlijk lekker knutselen
    Fijne dag liefs Martha
    Vind ik goed, pad

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowwwwww, wat een prachtige kaart heb je met deze mooie digi gemaakt. De kleuren die je gebruikt hebt zijn ook erg mooi. Je hebt de digi prachtig ingekleurd.
    Helaas kom ik de laatste tijd niet aan lezen toe, maar normaal lees ik graag romans en graag tijdschriften. De tijdschriften lees ik dan vaak als we met de auto, als we een stukje moeten rijden, dan hoef ik niet naar het verkeer te kijken, want als je soms ziet hoe de mensen rijden, dan is auto rijden gewoon niet echt leuk meer, vind ik.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zoooo heeee.... dat is prachtig! Ik kleur wel graag, maar als ik dit zie denk ik: hoe bedenk je de kleuren combinatie, bijvoorbeeld alleen al voor het haar...daar ben ik dus te onervaren voor!
    Lezen doe ik graag. Bij voorkeur thrillers of literaire thrillers. Nu net een heel ander boek uit: De gelijktijdigheid der dingen, van Frouke Arns. Bijzonder boek....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kleurwerk daar kan ik nog heel veel van leren, past perfect bij het papier. Lezen heb ik jammer genoeg nooit gedaan, het moet nl stil zijn rondom mij om nog te weten wat ik gelezen heb. In mijn jeugd wel ‘Suske en Wiske’ ;-)
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig mooi hoe jij kan kleuren Petra! Wat gebruikte je ook een mooie achtergrond zeg. Ik lees meestal thrillers maar absoluut geen Zweedse met moeilijke namen…liefst geschreven door Nederlandse schrijvers/schrijfsters xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowwwwww Petra, wat is me dit toch een GEWELDIGE kaart!!!
    Zulke mooie kleurtjes en wat heb je de digi SCHITTEREND ingekleurd!
    Jaaaa ik heb ook boeken verslonden toen ik jonger was hihi, nu is daar kaartjes maken voor in de plaats gekomen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastisch mooi ingekleurd Petra!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik had deze natuurlijk al op ons DT blog gezien en ik vind dat je deze fantastich gekleurd hebt. Het is een geweldige kaart geworden. Voor lezen gun ik me niet zo heel veel tijd maar ik ben groot fan van de boeken van Lucinda Riley, vanaf bladzijde 1 zit ik daar in het verhaal.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat heb je dit Indianenmeisje schitterend ingekleurd, Petra. Ik heb die boeken vroeger ook wel gelezen. Tegenwoordig lees ik meestal thrillers.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaart Petra, wat is dit Indianenmeisje weer prachtig gekleurd!
    Dankjewel voor het mooi kaartje/lekkere taartje voor mijn verjaardag!
    Ik lees enorm graag, e-reader altijd bij de hand als ik ergens naartoe gaan, bus, trein, ... historische romans, thrillers, iets romantisch, ... wat ik lees hangt er bvb van af of ik lang aan een stuk door kan lezen of in korte stukjes...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46