Zomaar... een elfje

Vandaag stuur ik je een kaartje, zomaar..., om te laten weten dat ik aan je denk.
 
 
Wit papier emboste ik met een stencil met fantasiebomen, daarna kleurde ik het lichtgroen met een Te Gek Krijtje. De geëmboste delen kleurde ik met een donkergroen krijtje. Het elfje stempelde ik op een apart stukje papier, kleurde haar in met potloden en plakte haar met 3D lijm op het kaartje. Ik stanste een paar bomen uit mosgroen papier en gaf die met de krijtjes wat extra kleur. 

Uit lila papier stanste ik het labeltje, stempelde er de tekst op en bond die met vlastouw om het kaartje.
blog badge

Voor dit kaartje gebruikte ik bovenstaande inspiratiefoto's, die horen bij de eerste challenge van Girlz Rebel Challenge.
 
De tekst is een nieuwe stempel van Te Gek! Ik ben blij met deze stempel want je kunt hem voor diverse gelegenheden gebruiken: zomaar... om je te bedanken, zomaar... omdat ik aan je denk, zomaar... omdat ik van je hou, zomaar... om je te feliciteren haha!
 
Stempel elfje Impronte d'Autore/Te Gek!, stempel tekst Te Gek!, Faber-Castell Polychromos, Te Gekke Krijtjes, stencil Park Life van Polkadoodles, stans label Jeanine's Art, stans bomen Sizzix, vlaskoord, Nuvo Glitter Drops Purple Rain


Voor welke gelegenheid zouden jullie deze tekst gebruiken?
 
groetjes en houdoe, Petra

Challenge:
Challenge 1 - Girlz Rebel Challenge

Reacties

  1. Wat een mooie sfeervolle kaart !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige, feeërieke kaart, mooie achtergrond, leuke boompjes en een lief elfje wat je prachtig inkleurde. Wat heerlijk om zo'n leuke knuffel per post te ontvangen, leuke en lieve kaartjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Petra!
    Mooi dat gekleurde embossing!
    Mooi gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje! De achtergrond vind ik supertof en het elfje is weer heel knap gekleurd.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi! Het lijkt echt een sprookje. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is een prachtig kaartje Petra mooie kleuren weer gaaf gedaan

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi!! Gezellig dat je meedoet bij Girlz Rebel Challenge! Succes.
    Groetjes Ine DT http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46