Bruidspaar met haast

Dit bruidspaar heeft haast, ze vliegen bijna uit de bocht. Het aantrekken van haar bruidsjapon duurde toch een beetje langer dan de bruid ingeschat had. En toen de bruidegom buiten dat schattige Kevertje zagen staan, besloot hij om een extra rondje te rijden in dit leuke wagentje. Maar nu moeten ze toch echt in vliegende vaart naar het gemeentehuis...
 
 
De stempelafdruk is ingekleurd met potloden. De hartjesachtergrond maakte ik met een stencil, embossingpasta en embossingglitter.
 

Voor deze kaart gebruikte ik de sketch van The Sketchy Challenges.



Stempel Bruidspaar in kever van Impronte d'Autore/Te Gek!, Inktense potloden, stencil CRAFTsensations, structuurpasta DutchDoobadoo, WOW! embossingglitter White Twinkle, stans hartje Lin&Lene


Zo'n mooi rood Kevertje had ik niet op mijn trouwdag. Maar onze eigen, net gewassen witte auto was een heel goed alternatief. In wat voor auto zijn jullie getrouwd?

Groetjes en houdoe, Petra 

Challenge:
Challenge #173 - the sketchy challenges

Reacties

  1. Wat een leuk kaartje Petra!
    Mooi gemaakt en dat stempeltje vind ik zo schattig!
    Ha Richard en ik zijn op de fiets getrouwd, Richard had een grote bak bloemen voorop en bij mij zat Saartje voorop in de mand...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super gave en een hele vrolijke huwelijks kaart Petra
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een vrolijke kaart, echt een feestje.
    Wij woonden toen in de binnenstad, en hebben alles lopend gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuk kaartje! Enig, die kever met het bruidspaar er in. Wij hadden een groene Opel Manta als trouwauto, van een muziekvriend. Hij heeft er nog tot de laatste avond aan geklust en gepoetst, maar het was een plaatje.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit kaartje sprong er voor mij erg uit. Een echte blikvanger. Leuk gedaan hoor. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46