Winnie Sunshine Delights - 4 van 5

"Zou je ook niet lekker op je buik in het gras willen liggen? Fijn de heerlijke geur van net gemaaid gras opsnuiven en al die mooie insecten bewonderen."



Deze stempel uit de Winnie Sunshine Delights van Polkadoodles heet Little Friends. Ik werd er zelf gewoon helemaal vrolijk van tijdens het inkleuren.


De lucht en het gras kleurde ik met Te Gekke Krijtjes. Voor de wolken gebruikte ik het Great Outdoors Stencil.


Nu iedereen zo veel mogelijk thuis moet blijven, wordt het gewoon liggen op het kleine stukje gras in mijn eigen achtertuin denk ik. Of trouwens, misschien kies ik voor de hangmat, ligt ook erg lekker! Nu alleen nog een iets warmer temperatuurtje. Wat zijn jullie plannen voor dit weekend?

groetjes en houdoe, Petra

Challenge:
Challenge #240 - crafters cafe


Reacties

  1. Hoi hoi Petra
    Ik vind het weer een schattig kaartje !
    Nee buiten je eigen tuin om zal het nog niet worden,
    die Corona is nog lang niet vertrokken, op mijn werk wordt het steeds gekker,
    veel bewoners ziek en het personeel is ook aan het uitvallen ...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk Petra!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sweet card. Thanks for entering your wonderful creation at The Crafter's Cafe this fortnight.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so beautiful. Nice work.
    Thank you for sharing with us over here at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT / Admin / Registered Owner for https://worldwideopendesignteamchallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46