Winnie Sunshine Delights - 3 van 5

"Een kopje thee vind ik lekker bij mijn ontbijt of lunch, maar tussendoor ga ik toch echt voor een lekker bakkie koffie hoor!"



Deze koffiefan heet "coffee" en je vindt haar in de stempelset Winnie Sunshine  Delights van Polkadoodles. Ik kleurde haar in met potloden. De kaartvorm sneed ik uit met de ScanNCut.


Een beetje glitterlijm op haar strik om haar een beetje op te vrolijken, want ze is een beetje depresso...


Zijn jullie echte theeleuten? Of gaan jullie ook voor de koffie?

groetjes en houdoe, Petra

Challenge:
Challenge #74 - cards galore
Challenge #25 - leann's world 101


Reacties

  1. Wat een dotje, leuke kaart en mooi ingekleurd afdrukje Petra. Ik lust allebei graag.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Petra
    wat een leukerd dit kaartje en de tekst is zo grappig!
    Mooi ingekleurd weer!
    Zelf ben ik half om half drinker, limonade lust ik niet
    dus dan wordt het al gauw een bakske koffie of een bakske thee...
    liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem super leuk !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er helemaal leuk uit ! mooi
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card and I love the blue and brown combo. Thank you for joining in the LeAnn's World 101 Challenge this month. Hope to see you join in again!

    Crafty hugs, Vannessa
    (DT for LeAnn's World 101 Challenge)

    P.S. Sorry for the late comment - life has been manic with everything going on!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46