Vooruit, nog ééntje dan

Nou, vooruit... nog één borduurkaartje met een vogeltje:


Het borduurpatroon is weer een oplegkaartje van Stitch and Do Cards Only. Deze komt uit Set 38. Ik vind ze wel heel erg handig, die voorgeprikte kaarten. Borduren vind ik leuk, maar die gaatjes prikken... pfff... dat vind ik altijd het vervelendste werkje. Een wit kaartje is ook maar kaal, dus weer een beetje gekleurd met Te Gekke Krijtjes.

Het 3D plaatje is van Jeanine's Art en komt uit de serie Just Beautiful.




Leuk om te zien hoeveel een andere kleur kan doen op een kaartje hè? Welke van de 3 is jullie favoriet?

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Vind ze alle drie prachtig Petra! Met kleur doe je idd zoveel, erg leuk om de verschillende kaarten met vogeltje te zien! Fijne zondag gewenst, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige vogelkaartje met die mooie geborduurde randjes, ik kan gewoon iet kiezen vind ze allemaal zo mooi
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Petra. Borduren is een tijdrovend werkje op een kaartje. Ik heb er weinig geduld voor. Het tikje kleur dat je eraan geeft is echt mooi. Doe je dat voor of na het borduren ?
    Mooie serie kaartjes.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is ook weer een schoontje.
    Welk vogeltje dit is weet ik niet, een Blauw-Roodborstje ?
    Ook weer heel mooi gemaakt.
    Een favoriet dat is een moeilijke vraag.
    'k Zou zeggen de bovenste, omdat ik het koolmeesje het mooiste vogeltje vind, maar tussen de afwerking zou ik echt niet kunnen kiezen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie serie geborduurde kaarten!
    Mijn favoriete kaart is die met het pimpelmeesje.
    Mooi patroon erop.
    Fijne Zondag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Petra
    Ook deze vind ik supermooi,
    Kiezen wordt wat moeilijker want eigenlijk vind ik ze alle drie prachtig!
    Het koolmeesje is wat vogeltje betreft mijn favoriet maar wat de kleurtjes aangaat vind ik deze toch ook heel mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Petra, wat een mooi kaartje is het terug geworden, en je draadjes zijn zo mooi aangepast aan de veertjes van he vogeltje. Ja, de gaatjes prikken is niet zo'n leuk werkje. Ik probeer er in de zomer buiten altijd wat te prikken, maar borduren op papier is wel een leuk werkje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46