Gingerbread Man

"Néé... neem geen hapje van mij! Ik wil helemaal intact blijven tot aan Kerstmis. Hier, neem dit snoepstokje, die is óók heel lekker hoor !"


Dit koekmannetje is een digitale stempel van Polkadoodles. Hij heet Gingerbread man Candy Cane, je vindt hem >hier<.


Ik heb de stempel op een correspondentiekaartje geprint en ingekleurd met Faber-Castell Polychromos potloden.



Met de ScanNCut heb ik een patroon ontworpen en uitgesneden uit dessinpapier. Hiervoor heb ik Printable Papers 1 uit de Winnie White Christmas collectie gebruikt, die vind je >hier<.


Alles in elkaar geplakt, nog een raffiatouwtje eraan en weer een kerstkaartje klaar. Dit kaartje vind je terug bij de wekelijkse challenge van Digi Choosday Craft Challenge. Doe je weer gezellig mee?



Het bakken van deze leuke mannetjes vind ik eigenlijk nog veel leuker dan het opsnoepen ervan. Bakken jullie ook wel eens kerstkoekjes?

groetjes en houdoe, Petra

Challenges:
MLCCB #14 September Anything Christmas Goes - Merry Little Christmas Challenge Blog
Challenge #56 Anything Christmas Goes - The Holly and Ivy Christmas Challenge
Challenge #57 Kraft Paper - The 12 Months of Christmas

 




Reacties

  1. Super leuk Petra. Ik bak nooit kerstkoekjes, eet ze eigenlijk ook niet, haha.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattig peperkoekemannetje! wondermooi gekleurd ook weer!
    heel mooie kaart, de kleine gouden accentjes en hoe je het lintje er bij verwerkt hebt maken het helemaal af.
    Je donkerbruin vermoeden zou wel eens juist kunnen zijn... Tot morgen voor het KKT?
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kerstkaart Petra en wat kleur jij toch mooi.
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is faboulos. Your colouring is wonderful and I do love your design. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is idd veel te leuk om een hapje van te nemen! Prachtig kaartje weer! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great card shape and your colouring is stunning! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastic coloring and awesome idea for the design...hugs Zelly xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk ventje en zo mooi ingekleurd Petra. Wat gaaf om zo zelf een kaart te ontwerpen en in elkaar te zetten, hij is echt leuk!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaartvorm Petra. Een lief stempeltje heb je gebruikt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Er ging iets mis met mijn commentaar, ik weet niet of hij er bij staat dus ik doe het nog een keer! Ik vind je kaartje mooi! Een mooi model en dat koekmannetje vind ik prachtig!Ben gek op die mannetjes! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love the card, great shape and beautiful colouring.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dit een schattig koekemanneke.
    Zoals altijd weer prachtig ingekleurd.
    Mooi achtergrondje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Petra
    wat een schattig koekmanneke en zo mooi ingekleurd, prachtig kerstkaartje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een schat van een koekmannetje...
    heel soms willen we wel eens wat kerstkoekjes bakken maar meestal zijn het cupcakes...

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Absolutely Fabulous and cute ! Love the design of the card !
    Hugs Rose

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Onwijs mooi gedaan, echt een mooie kaart.
    Ik bak wel met kerstmis maar dan taart of cake maar geen koekmannetjes
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fantastic Christmas card. Your coloring is amazing
    Maritza

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I love the shape and design!! I always love your projects!
    XOXO,
    Lina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46