Nog een vogeltje

Nog een kaart met een schattig vogeltje. Is dit een vink? Ik weet het niet. Weet één van jullie wat voor vogeltje dit is?


Borduurpatroon: Stitch and Do Cards Only Set 38
achtergrond gekleurd met: Te Gekke Krijtjes
3D plaatje: Just Beautiful - Jeanine's Art

Ik denk dat in het midden lange draden getrokken moeten worden, achter het plaatje. Maar dat vind ik niet mooi, veel te druk. De gaatjes zitten wel voorgeprikt op dit kaartje. Daarom heb ik over die gaatjes een hobbydotstickertje geplakt.

Dit lijkt me echt een mannenkaartje qua kleuren, wat denken jullie?

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Hoi Petra,
    ik denk dat het een putter is. Je kaart is mooi! en wat inventief om de dots op de gaatjes te plakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed opgelost met de hobbydots.
    Mooie kaart. Kan voor mannen, maar naar een dame sturen kan ook, hihi
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook geen idee welk vogeltje het is, maar mooi is hij zeker! Prachtig kaartje! Fijn weekeind, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij heeft GerJanne gelijk, maar ook jij had het goed voor, want een putter en een distelvink is hetzelfde.
    Het is alleszins een heel mooi vogeltje en daar heb je weer een prachtige kaart mee gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal leuk, goed opgelost met die gaatjes en dotjes.
    Lief vogeltje, maar geen idee, ik ben geen vogelaar. Een mus en meesjes en de bonte specht (die zie ik wel eens op mijn werk!) herken ik nog wel, maar daar houdt het zo ongeveer op.
    Mooie kaart, kan zeker ook voor een man.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele fijne kaart, een supermooi afgewerkt. Ook het vorige kaartje met het pimpelmeesje is heel mooi en fijne kleuren.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijntjes deze mooie warme kaart.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is ook erg mooi geworden, echte herfsttinten.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46