Stippen potje

Wat een schattig potje vond ik in de kringloopwinkel. Maar wel erg wit....


Dat potje smeekte mij : "neem mij mee!". Voor € 1,00 kon ik de verleiding niet weerstaan.


Het eerste moeilijke is: welke kleuren ga ik gebruiken? Het tweede moeilijke: verdeling van de patronen. Ik kan het niet uitstaan als de ene cirkel hoger van de rand af zit dan de andere. Dus er wordt wat afgemeten voordat ik echt begin 🤭. Maar ach, misschien kijk ik wel te nauw, het blijft tenslotte handwerk. 


Ik heb een deel van het patroon Flower Power van Stipstijl gebruikt.


Kijk nou toch... dat is toch een schattig potje geworden zo? Straks vullen met bonbons denk ik, leuk cadeautje.

Groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Ik vind het super mooi! Je koos toffe kleuren uit 💜

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtig potje heb je ervan gemaakt Petra

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend dit potje, Petra
    Dat is een super kado
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een dot van een potje 😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb je dat potje mooi gestipt! van een mooi potje wordt dat sebiet een prachtig kunstwerkje.
    Ook prachtig is de verjaardagskaart die ik van jou mocht ontvangen. Dankjewel!
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Petra ik wil je bedanken voor de mooie verjaardags kaart

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46