Grote Vlinder

Het leuke aan een kletseldag met mijn vriendinnen (behalve natuurlijk een hoop geklets, lol en gezelligheid) is dat ik er daarna nog heel lang plezier aan beleef. We lenen elkaars stempels en ik maak veel afdrukjes, maar het lukt me niet om die allemaal op die dag in te kleuren (te druk met kletsen? Tja...). Dat doe ik daarna dus lekker thuis. Ik heb er inmiddels weer een paar af.


De vlinder gestempeld en met aquarelpotloden ingekleurd. Met Distress Ink Tumbled Glass en Shaded Lilac en een stencil de achtergrond gemaakt. Wat spettertjes erbij en een tekst op vellum gestempeld. Tot slot nog een paar glimmende pailletjes erbij.


De blauwe vlinder heb ik met Memento Summer Sky gestempeld. Ik stempelde er gelijk nog maar twee: een met Versafine Toffee voor de geel/bruine vlinder) en een met Memento Pinecone (voor de roze/grijze vlinder)


Bij deze gebruikte ik voor de achtergrond Distress Ink Wild Honey en Rusty Hinge. 



En bij deze Distress Ink Kitsch Flamingo en Stormy Sky.

stempel StudioLight, ingekleurd met aquarelpotloden Derwent Inktense, stencil CRAFTsensations, tekst stempels Te Gek!: blauwe vlinder tekst gestempeld met Versafine Imperial Purple, oranje vlinder tekst gestempeld met embossingpoeder Rose Gold van WOW!, roze vlinder tekst gestempeld met Memento Gray Flannel, vellum, pailletjes 

@Lia, dank je wel voor het lenen van je mooie stempels !


Word je ook zo blij van die fleurige vlinders?


Groetjes en houdoe, Petra 

Reacties

  1. Prachtige kaarten met die mooi ingekleurde vlinders!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal leuk geworden ! mooie stempel, prachtig ingekleurd
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig ingekleurd die vlinders en de achtergrondjes zijn ook super mooi.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie in deze prachtige tinten !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende vlinderkaarten, Petra
    Hwel mooi verwrrkt op de kaart met mooie kleurige achtergrondjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vlinders je zal ze binnenkort weer veel zien fladderen in de tuin. heel mooie kaartjes in de verschillende kleuren. Ik kan niet zeggen wat ik de mooiste vind.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart met deze mooi gekleurde vlinder. Gezellig met vriendinnen te knutseken en te kletsen… en elkaar spulletjes lenen heel handig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaarten en super ingekleurd Petra

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige vlinderkaarten Petra .
    Mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een prachtige kaarten! Mooi dat je met verschillende kleurtjes hebt gestempeld. En samen knutselen is altijd gezellig! grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ze zijn allen prachtig, die gele vind ik erg mooi.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel gaaf om te zien wat je van die afdrukjes maakt. Zo verschillend gestempeld en ingekleurd maakt ze weer heel verschillend. Tof!!
    Fijn pinksterweekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige vlinder kaarten Petra. Heel mooi gekleurd en mooie bijpassende achtergronden heb je gemaakt. De afwerking met vellum is er top bij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46