Cheeta

Zie ik daar een grote slagroomtaart? 
Dan maak ik even extra vaart
Ik ren pijlsnel zie je me gaan?
Bij taart uitdelen sta ik graag vooraan


Deze leuke cheeta stempel leende ik van Jonnie, vorige week zaterdag tijdens onze kletseldag. Ik kleurde hem in met aquarelpotloden. De achtergrond maakte ik met een stencil en inkt.


Uit een stukje ribbelkarton (verpakking van koekjes, ik hou ervan om niks weg te gooien, wie weet komt het nog eens van pas hihi) scheurde ik een strookje. De cheeta heeft een beetje een tekenfilmoogje vond ik, niet echt realistisch. Daarom plakte ik er een wiebeloogje op. 

stempel Craft Emotions, aquarelpotloden Derwent Inktense, stencil Dots CraftEmotions, Distress Ink Tea Dye en Ground Espresso, ribbelpapier koekjesverpakking, zwarte hobbydotstickertjes, stickerlijntje, fijnschrijver Hema, wiebeloogje



Groetjes en houdoe, Petra 

Reacties

  1. Super leuke kaarten Petra.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan, die rennende cheetah. Mooi ingekleurd en een gave achtergrond.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaart. Mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt deze cheeta in volle snelheid!!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave creatie !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke kaartjes met deze cheeta.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grappig en gelijk ook heel mooi gemaakt.
    Deze kaarten zijn erg leuk geworden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erge leuke kaarten, Petra
    Grappig die rennende cheetah met z'n wiebeloogjes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat superleuk! Die tekst erbij, zo gaaf!! Kaartje zou zo voor Peter kunnen zijn. Die rent ook voor taart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig hoor, leuk en grappig !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaarten hoor!
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46