Drie konijntjes (1)

Voor het Kleuren met Potloden Blog mocht ik met een leuke digi van Lili of the Valley werken. Het zijn drie schattig konijntjes, elk in hun eigen cirkeltje.


Dessinpapier vouwde ik dubbel en had zo al snel de basis voor de kaart klaar. In de 'oude doos' vond ik nog een leuk stoffen bloemenlintje.
 
 
De konijntjes kleurde ik in met potloden.

Konijntjes grijs 199, 233, 235, 271
Konijntjes roze 132, 188, 189
Bloemen en vlinder 107, 153, 184, 267
 

stempel Bunny Flower Trio Lili of the Valley, kleurpotloden Faber-Castell Polychromos, tekst Different Colors, papier Wibra 
 
Tot 7 juli kun je nog meedoen met de challenge bij Kleuren met Potloden, kleur je gezellig mee?
 

groetjes en houdoe, Petra
 

Reacties

  1. Wat een fijn kaartje.
    Het idee met de cirkels is heel leuk en die schattige konijntjes erbij maken het helemaal compleet.
    Ook het DP vind ik er erg mooi bij passen.
    Superknap gemaakt Petra.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig kaartje Petra

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje, Petra
    Heel mooi gekleurd en aangekleed
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje met de lieve konijntjes,je hebt ze weer erg mooi ingekleurd Petra xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46