Kerstkaart op donderdag week 53

Een tijdje terug kreeg ik de vraag voorgeschoteld of ik een kerstkaart wilde maken voor iemand die een labradoodle heeft. Toen ben ik eerst maar eens gaan googlen wat dat voor soort hond is. Aha... zo één met van die vele krulletjes!.
 
 
 
Eerst maar eens in mijn stempelvoorraad gedoken. Natuurlijk geen stempel van een labradoodle te bekennen... Maar deze van HobbyArt (Dogz) is wel om te toveren in een labradoodle door hem gewoon vol te tekenen met heel veel krulletjes. De ogen van de stempel vind ik echt niet leuk. Dat is gewoon een grote cirkel met een stipje erin. Om die weg te werken plakte ik er een wiebeloogje op. 

De kaart moest ook paars bevatten. Ik koos daarom paars spiegelpapier en een strookje dessinpapier met paarse ijskristallen van Precious Marieke. In een oude doos vond ik nog een cirkel vellum met kleine ijskristalletjes erop. Op een strookje kraftpapier stempelde ik een tekst en een paar pootjes met wit embossingpoeder.
 
 

Voor het kleuren gebruikte ik Faber-Castell Polychromos potloden. De tekst is van Noor!Design. Het model van het hondje is niet helemaal precies een labradoodle, maar de ontvanger van de kaart herkende toch wel zijn eigen hondje. Leuk hè?!
 
 
En toen was het alweer de laatste avond van het jaar. Het zal een vreemde avond worden nu er geen vuurwerk afgestoken wordt. Toch wens ik jullie met allen die je lief zijn een gezellige afsluiting toe. Niet te veel oliebollen eten 😀
 
Voor het nieuwe jaar gezondheid en veel creativiteit toegewenst. Tot volgend jaar!

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Heel goed gelukt dan hoor, leuk kaartje! Een fijne jaarwisseling!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit kerst kaartje met die schattige labradoodle erop Petra...je heb hem mooie krulletjes gegeven...
    groetjes
    een hele fijne jaarwisseling
    en een gezond en creatief 2021 gewenst
    Rosina
    DT 52 WTC


    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje Petra, mijn man is begonnen met bakken 30 min geleden en ja hoor de eerste 2 zijn een feit ze waren heerlijk! Een fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah dat wiebeloogje is toch fantastisch, Petra!
    Je hebt de vacht goed gelijkend gekleurd, fijn dat de kaart in de smaak viel!
    Opdrachtjes zijn niet altijd gemakkelijk
    Voor jullie ook fijne jaarwisseling en een goed begin!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje met het schattige hondje Petra
    Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2021,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Petra en leuk zoals je die labradoodle gemaakt hebt. Toch leuk als mensen hun eigen hond erin herkennen.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Fijne jaarwisseling en een mooi en vooral gezond 2021 gewenst.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was een moeilijk opdracht maar je hebt hem mooi uitgevoerd! Leuk die vacht met al die krulletjes! Heel leuk gedaan! Ik wens je ook een fijne jaarwisseling en hopelijk volgend jaar weer terug met de kerstkaartjes! Groetjes Marijke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie persoonlijke kaart, Petra. Leuk bij elkaar verzonnen en gecombineerd.
    Ik vermoed dat er toch wel wat vuurwerk de lucht in zal gaan vanavond, maar we gaan het zien.
    Leuk je weer te zien bij 52WTC en fijne jaarwisseling gewenst.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk Petra.
    Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2021.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super gave kaart en gaaf gekleurd Petra
    Fijne Jaarwisseling Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend leuke kaart Petra.
    Gezellig dat je er ook vandaag weer bij bent, we hopen je in 2021 weer op donderdag te mogen begroeten op de 52WTC blog.
    Goede jaarwisseling en het allerbeste voor 2021 veel liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk deze kerstkaart met het hondje.
    Prettige jaarwisseling en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart Petra. Ik wens je een goede jaarwisseling en het allerbeste voor het nieuwe jaar. Veel creativiteit. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46