Lieveheersbeestje Lily

"Waar is mijn vriendje nou toch gebleven? Ik wil hem zo graag deze mooie Valentijnsballon geven.  Aaah.. daar komt hij net aangevlogen!"



Deze digitale stempel Lily Bug Love Heart Balloon heb ik ingekleurd met Faber-Castell Polychromos potloden. 


De wolken op de achtergrond maakte ik met een blauw Te Gek Krijtje en het  Great Outdoor Stencil. Het grasrandje sneed ik uit met de ScanNCut.



Vandaag is het dinsdag, dat betekent een nieuwe challenge bij DigiChoosday. Alle DT leden maakten een kaart met het thema Valentijnsdag. Doe je deze week gezellig mee? Je hoeft geen Valentijnskaart te maken, want het thema is zoals altijd Alles Mag. Je kunt je kaartje >hier< plaatsen.


Valentijnskaarten verstuur ik nooit. Het is ooit ontstaan om anoniem naar iemand te sturen waar je stiekum verliefd op bent, toch? Ik ben wel verliefd, maar niet stiekum ... en al 31 jaar op dezelfde verliefd 😍. Sturen jullie wel eens een Valentijnskaartje?

groetjes en houdoe, Petra

Challenges:
Challenge 1 2020 - corrosive challenges
Challenge #30 - ally's angels
Challenge #155 Love is in the air - let's craft and create






Reacties

  1. Wat kleur je toch mooi Petra. Lief plaatje, een hele mooie kaart.
    Nee hoor hier worden ook geen valentijnskaarten meer verstuurd,ik heb ook nog steeds hetzelfde valentijntje...al 38 jaar :)
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig, vrolijk kaartje! Ik verstuur ze ook nooit, blijf het een beetje amerikaans vinden, haha. Maar kaartjes er voor maken is zeker leuk om te doen! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card, your colouring is amazing as ever.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Petra, super, super mooi !
    Al een eerste Valentijnskaartje.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Petra
    Mooi dit lieveheerskaartje, ah ja Valentijn is commercieel, maar och ook wel weer lief en leuk en het is altijd leuk om je lief de liefde te betuigen, stiekem hoeft niet meer hihihi....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje, Petra. Ik stuur geen stiekeme kaartjes met Valentijn, heb wel eens een kaart naar mijn eigen lief gestuurd. En een keertje naar vriendinnen en naar mijn zus. Er was altijd zo'n actie van gratis verzenden met een lippenstiftkus ipv een postzegel op de envelop. Dat vond ik dan wel een leuke aanleiding.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig kaartje en nee ik stuur ook geen kaartjes met Valentijn.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohw, wauw!!! Je hebt echt een waanzinnig leuk kaartje gemaakt.
    Ik ga mijn hubby, en mijn vriendinnen een kaartje sturen voor valentijn, maar dat zal niet anoniem zijn. Als ze de afbeelding op de voorknt zien, dan weten ze al meteen waar het vandaan komt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a sweet card. I like her in the blue dress.
    Julie T

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So pretty and awesome pencil coloring.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nice card. Love your coloring! Thank you for joining us at Ally's Angels Challenge Blog. Good luck! xoxo DT-Mariann

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super cute card and your colouring is fantastic
    Maritza

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fabulous coloring and little scene...Great card...hugs Zelly xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46