Klaprozen

Nog maar eens aan de slag met de mooie klaprozen van SheepSki Design. Deze keer heb ik ze op kraftpapier geprint. Het mooie van digitale stempels is dat je óók slechts een deel van de stempel kunt printen.


Kleuren op kraft geeft toch een hele gave uitstraling vind ik zelf. Ik begin altijd met een laagje wit en daar overheen breng ik de andere kleuren aan. Als je geen wit onderlaagje gebruikt, komen de kleuren een beetje donker over.

De stempel heet Poppies en is van SheepSki Design. Op een reepje vellum heb ik met wit embospoeder een tekst van Inkerbell Stamps gestempeld.


Voor het inkleuren gebruikte ik mijn favoriete potloden, de Faber-Castell Polychromos.


Tulpen zijn mijn favoriete bloemen. Klaprozen komen daar toch wel heel dicht bij. Eigenlijk gewoon een gedeelde eerste plaats haha. Wat zijn jullie ervaringen met kleuren op kraft?

groetjes en houdoe, Petra

Challenges:
Challenge Januari #1 - classic design challenge





Reacties

  1. Prachtige bloemenkaart Petra! Heel mooi hoe de kleuren op het papier uitpakken, prachtig ingekleurd! Fijn weekeind gewenst, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart. Zo mooi ook, die tekst op vellum. Ik heb eigenlijk nauwelijks ervaring met kleuren op kraft. (Ideetje voor de te gekke krijtjes dag?)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende bloemenkaart Petra! En weer top ingekleurd! Ik vind kleuren op kraft héél leuk om te doen; doe het alleen veel te weinig.
    Vind je witte stippen op de klaprozen een heel leuk effect geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Petra
    Schitterend wat een mooie kaart wat heb je dit mooi gemaakt!
    Ook grote komplimenten van Richard!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat komen je mooie klaprozen goed uit op het kraft Petra. Heel mooi ingekleurd vind ik. Het staat nog steeds op mijn "dat wil ik eens proberen lijstje"..kleuren op kraft, dus ik heb er nog geen ervaring mee.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart en zoooo mooi ingekleurd.
    Fijn weekend, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig ingekleurd Petra. Ik heb het eens geprobeerd maar het is niet echt mijn ding. De tip dat je eerst wit moet gebruiken had ik al eens gelezen. Misschien dat het met Derwent potloden niet zo goed lukt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi Petra. Geweldige stempel ook!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart Petra. Mooi op het kraft.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahhh... dat is het geheim dus. Ik heb pas gekleurd op kraft en heb de lijntjes van de digi toen over moeten doen met een fine liner, want door het potlood werden ze heel vaag. Ik moet hem nog verwerken op een kaartje.
    Jouw klaprozen zijn heel mooi ingekleurd! Ik ga het eens proberen met eerst een laagje wit...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ontzettend mooi gemaakt Petra. Ik houd ervan!
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Petra, dit ziet er echt weer fantastisch uit. Ik heb nog nooit op kraft gekleurd en dat moet als ik dit zie echt op mijn to do lijstje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stunning card Petra, as always your colouring is amazing.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful creation! Thank you for sharing with us over at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.
    ~ Sherry DT/Admin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. helemaal geslaagd ! mooi gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Great card! Your colouring is amazing. Thank you for sharing in our challenge at Classic Design Challenge we really appreciate you joining in.

    Maritza DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Thank you for sharing with us over here at World Wide Open Design Team Challenge. Your project is lovely and wishing you all the best with your entry.

    Jodie DT for  World Wide Open Design Team Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  18. You have done such an amazing job with the colouring of the poppies. One of my most favourite flowers which I have in my home as features. Just gorgeous work.
    Thank you for sharing with us over here at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT / Admin / Registered Owner for https://worldwideopendesignteamchallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46