Cute Snow Friends

Het design team van DigiChoosday krijgt telkens een extra uitdaging bij het maken van een inspiratiekaart voor de nieuwe challenge. Deze week was het: maak een "card in a box". Als je googelt naar deze kaarten, kom je rijk gedecoreerde dooskaarten tegen. Maar zoals je weet, houd ik het graag clean and simple:


De digitale stempel heet Cute Snow Friends (uit de Winnie White Christmas collectie). Ik heb hem ingekleurd met Faber-Castell Polychromos potloden.


Deze kaart kun je plat vouwen om hem makkelijk te kunnen versturen in een envelop.
De sneeuwhellingen heb ik gekleurd met Distress Ink Tumbled Glass. Dit is een mooie lichtblauwe kleur. Maar oeps... ik was vergeten mijn sponsje schoon te maken en er zat nog een klein beetje groen aan. Opnieuw beginnen had ik niet zo'n zin in en na even wikken en wegen, bedacht ik: ik laat het gewoon zo, geeft wel een leuk effect eigenlijk.


De bomen heb ik gestempeld met Memento Olive Grove. Het is eigenlijk geen boomstempel maar een klein pluimbloempje van de stempellap Wildflowers van HobbyART. Soms moet je even met andere ogen naar je stempels kijken en dan wordt een bloem ineens een kerstboom haha!


Vandaag start bij DigiChoosday een nieuwe challenge. Wil je kans maken om een leuke Polkadoodles stempel te winnen? Doe deze week dan gezellig mee. Maak een kaart of creatie met een stempel naar eigen keuze, het thema is altijd "alles mag". Hier vind je alle info en kun je je kaartje linken.


Maken jullie ook wel eens een "foutje" tijdens het knutselen? En wat doe je dan... gooi je je kaartje weg en begin je opnieuw, of maak je het gewoon anders dan je eerst in gedachten had?

groetjes en houdoe, Petra

Challenges:
Challenge 23 Christmas - Crafty Friends Challengeblog
Challenge 464 - Crafty Hazelnuts Christmaschallenge
Challenge #141 Add an animal - Cutie Pie Challenge Blog
Challenge #118 Anything Goes - Lil Patch of Crafty Friends
Challenge #23 November Anything Goes - Crafter's Castle

Reacties

  1. Super leuk gedaan Petra! Ik vind hem CAS ook heel erg mooi geworden! Wat een schattig ijsbeertje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig sneeuwlandschap heb je gekleurd ! helemaal top hoor !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful, Petra! Love how you have used the scene all around the box. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh this is so lovely and crip looking. Would give lots of enjoyment to the recipient. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Petra
    Mooi dit kaartdoosje in rustige stijl,prachtig gemaakt, ach we maken allemaal foutjes dat is de charme van handgemaakte kaarten immers!
    Eerlijk gezegd heb ik best vaak van die foutjes of uitschietertjes, ik gooi het nooit weg, maar verbloem het gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very sweet! Thanks for joining us and good luck with with your entry!
    Hugs, Joy
    Joyfully Stamps
    Lil Patch of Crafty Friends, Owner/Coordinator

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Simply Gorgeous, love the clean and simple look ..great winter scene. cute image as well.
    Hugs Rose

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastic CAS pop up card---and very elegant too...hugs Zelly xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello... Thanks for entering your lovely card into our ‘Christmas’ Challenge. Good luck in the draw and hope you will come back again soon.
    Diane Louise [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46