Winnie Wednesday Witch & Cat

Met het feestje Halloween heb ik hélemaal niets..., maar die heksen en pompoenen die dan ineens verschijnen vind ik stiekem wel erg leuk.


digitale stempel: Winnie Wednesday Witch & Cat van Polkadoodles
ingekleurd met: Faber-Castell Polychromos potloden
mask: spiderweb - Dutch Doobadoo
inkt: Distress Ink black soot, blueprint sketch, seedles preserves, wild honey en Memento grape jelly
stans label: CREAlies
stans bladeren: Joy!Crafts


Vandaag begint weer een nieuwe challenge bij Digi Choosday Craft Challenge. Heb je zin om te freubelen? Ga lekker aan de slag en kom je kaartje even showen, vinden we leuk 😊. Thema is Alles Mag, stempelkeuze is vrij en je mag alles maken wat je maar wilt, of het nu een kaart is of een doosje, mixed media of whatever.. makkelijk toch?


Je kunt je creatie >hier< plaatsen.


Wat zal ik vanavond eens gaan koken? Een lekker heksenbrouwseltje...? Of toch maar gewoon pompoensoep.


groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Dat heksenmeisje heb je veel te mooi en te lief gekleurd hoor Petra, bij een heks stel ik me niet zo'n lief gezichtje voor... Héél mooi labeltje!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig label. De kleuren van de achtergrond en de heks zijn weer geweldig gecombineerd - super!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is wel een beetje warm om pompoensoep te maken vandaag ;)
    Een leuk kaartje Petra.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Petra,
    Ik sta er net zo in als jij wat halloween betreft, maar het verkleden en de dingetjes eromheen vind ik wel grappig
    Wat een leuk label met lief heksje in prachtkleuren!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig tag Petra! Wat heb je die mooi ingekleurd, erg gaaf! Ik heb ook niets met het feest, maar vind Halloween kaarten met heksen, spookjes etc zo leuk om te maken, haha, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah..... zo mooi gekleurd weer. Dank je wel voor je reactie op mijn kleurwerk. Ik blijf oefenen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Just the sweetest little tag. I love this image and you coloured her beautifully. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is amazing, Petra! Awesome colouring and I love how you've created the background xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Halloween is ook niet zo mijn ding, maar hiervan kan je alleen maar zeggen datje prachtig kleurwerk geleverd hebt.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful tag, Your colouring is amazing.
    Maritza

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat heb je weer prachtig gekleurd!! Leuk label heb je gemaakt.

    groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende labelkaart. Prachtige kleuren gecombineerd. Een heel leuk afdrukje . Een echte topper Petra. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een super leuk kaartje, wat een schattig heksje , leuk die labels
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow,just wow for the design and your colorig is brilliant...hugs Zelly xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46