Mollige dame 1 van 3

"Niet normaal meer, zulke zere voeten heb ik... Ach, het is ook mijn eigen schuld, had ik maar niet zo lang door de stad moeten struinen. Maar... ik heb wel een hele hoop koopjes kunnen scoren haha !"


inkleurplaatje: uit Kleurboek nr. 4 - Marij Rahder
gekleurd met: Faber-Castell Polychromos potloden
dessinpapier: CraftSensations
stans: Noor!Design


Altijd als ik begin met kleuren, denk ik... wordt het wel wat? Het ziet er zo flets uit...


Maar als ik dan weer een eindje verder ben, krijg ik weer wat meer zelfvertrouwen, ja... dit wordt wel wat! Ik weet nog niet naar wie ik dit kaartje zal/durf te sturen, maar o, wat heb ik al een plezier gehad met het inkleuren van deze gezellig dame, zo leuk om te doen!


groetjes en houdoe, Petra





Reacties

  1. Hoi hoi Petra
    Haha zo leuk dit kaartje!
    Ik laat jouw creaties okk altijd aan Richard zien, die vindt deze ook zoooo leuk!
    Eerst dacht ik dat het een knipplaatje was, maar je hebt het ingekleurd woow echt knap!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful colouring and I love the card. What pencil sharper do you use to get such a great point?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een superleuk kaartje! Ik vind dat altijd zulke leuke plaatjes van de dikke dames! Top!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een enig kaartje, Petra. Daar is vast wel een liefhebster voor te vinden.
    Mooi dat je je kleurwerk laat zien :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for the kind words and the information. Anesha x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, ja eigen schuld dikke bult. Maar ze is wel fotogeniek! Heel mooi gekleurd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Top kaart Peet, mooie dame..Je mag de kaart wel naar mij sturen.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze ziet er schitterend uit ! Ik heb ook nog steeds, dus leuk om te lezen, dat onzekere als je aan een afbeelding begint te kleuren !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig! Mooi gekleurd en met een prachtig resultaat.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46