Sleepy Bear

"Ik heb nogal last van slaapwandelingen..., dan neem ik mijn teddybeer mee en ga op zoek naar wat honing om mijn potje mee te vullen. Och, ik heb zóóó'n slaap... ik krijg mijn ogen gewoon niet open ! Gelukkig weet ik blindelings de weg"



stempel: Sleepy Bear - The Paper Shelter
ingekleurd met: Faber-Castell Polychromos potloden
dessinpapier: Noor!Design



Stempels inkleuren werkt echt verslavend. Het is zó leuk om te zien hoe de beer vanaf een wit plaatje tot leven komt.


Nu maar hopen dat 'ie een beetje voorzichtig doet met die kaars...

groetjes en houdoe, Petra
Challenges:

Challenge 131 (vaderdag/mannenkaart - kaartjes-inspiratie-challenges
Challenge #99 (begins with letter B) - mmmchallengeblog
Challenge #6 (anything goes with a twist for the guys) - Paper funday challenges
Challenge #389 (going digital) - The Paper Shelter

Reacties

  1. Schitterend om te zien hoe je die grappigerd hebt ingekleurd Petra.
    Mooi gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een prachtig kleurwerk Petra, ik dacht dat het gewoon een gedrukt prentje was. Heel leuk deze slaapwandelaar.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Petra
    oooo wat is deze weer leuk, ook de achtergrond waar de kaars zo oplicht , ik vind het zo knap zoals jij kunt kleuren!!!!
    Prachtig kaartje met leuk verhaaltje!
    Fijn weekend verder, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a wonderful card Petra, and you're colouring is gorgeous! Thank you for joining us at Make My Monday, hugs XoX Alli C – DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend mooi Petra, prachtig kaartje en zo mooi hoe je het plaatje hebt ingekleurd! En dan dat grappige verhaaltje hihi, je zou zo een kinderboekje kunnen maken!
    Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldigggggggggggggggg Petra super gekleurd
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A gorgeous card love your image and your layout. Thanks for joining us at TPS, good luck with challenge. hugs Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow stunning Card, coloured beautifully X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Adorable image beautifully colored! Thank you for sharing with us at The Sparkles Monthly Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a cute card love the colouring
    Thanks for joining us at The Paper Shelter

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hou van het verhaaltje erbij en je kaart is super tof!
    Ik ben heel laat deze keer met reageren, sorry, gewoon te druk gehad. X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WOW! Your coloring is fantastic. Great image too
    Maritza

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46