Condoleance

Onlangs kwam ik een stempel tegen met een prachtig gedicht voor op een condoleancekaart.
Ik heb er een aantal kaarten mee gemaakt. Elke keer als ik zulke kaarten maak hoop ik ze niet snel nodig te hebben. Maar toch is mijn voorraad telkens weer op....



stempels bloemen: Just for You en Wildflowers - HobbyART
tekststempel: Inkerbell Stamps
achtergrond: Te Gekke Krijtjes: lichtblauw (basisdoos) en grijs (pasteldoos)





Hetzelfde idee, maar met een andere bloem van dezelfde stempellap. 
Hier heb ik een grijs en een aquakleurig krijtje gebruikt (uit de pasteldoos).


stempel veer: Feathers - HobbyART
tekststempel: Noor!Design
cirkelsjabloon: Te Gek!
Te Gekke Krijtjes: lichtblauw (basisdoos), grijs (pasteldoos) en
donkerblauw (te gekke kleurendoos)



stempel bloemen: Wildflowers - HobbyART
stempel tekst: Inkerbell Stamps
cirkelsjabloon: Te Gek!
Distress Ink: Tumbled Glass, Broken China en Blueprint Sketch
stencil: Bubbles - DutchDoobadoo


groetjes en houdoe, Petra


Challenge:
mei challenge #79 - De Egel - thema condoleance

Reacties

  1. Ze zijn prachtig. Ik word er stil van x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Petra
    wat een mooie tekst zeg,
    en wat heb je mooie stijlvolle kaarten gemaakt
    heel erg dat je ze moet gebruiken...
    liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, heel mooi! Inkerbell heeft prachhtige stempels, ik bestel er ook wel eens. Je kaart is heel mooi! Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige teksten voor deze gelegenheid, Petra! Mooie kaarten.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46