Ik hou van Holland

Vandaag heb ik 3 geborduurde kaartjes om aan jullie te laten zien.
Eén heb ik niet en twee heb ik wél gekleurd met Te Gekke Krijtjes.
Zonder de gekleurde randen geeft een mooi clean effect,
maar zelf vind ik de kaarten met de gekleurde achtergrond tóch mooier.


Stitch and Do Cards Only Set 37


Stitch and Do Cards Only Set 37


Stitch and Do Cards Only Set 38

De 3D plaatjes zijn van Amy Design, uit de serie Oud Hollands.

 

Het eerste kaartje doet mee met Challenge #19 van 4-season challenge blog.
Het thema is: Ik hou van Holland.
En challenge #26 (borduurkaart) bij 2 sisters on the blog

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. mooi geborduurde kaarten Petra

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Really beautiful cards, love how stitching details.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig borduurwerk, schitterende Hollandse kaartjes (ben wel erg blij met mijn wasmachine als ik dat laatste kaartje zie)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohw, wauwie. Dit ziet er prachtig uit.
    Voor het borduren heb je volgens mij ook wel engelengeduld nodig. Maar het resultaat mag er dan echt wel zijn.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn alledrie erg mooi, de eerste en derde met gekleurde rand vloeit zo mooi over in de kleuren!
    En je kan nog een keer meedoen bij onze challenge hoor! Maar alleen als je het leuk vindt natuurlijk haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je nu ook weer meedoet Petra!
      Dank je wel voor je deelname bij 2Sistersontheblog!

      Verwijderen
  6. Prachtige kaartjes!
    Mooie patroontjes gebruikt.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn voorkeur ligt ook bij kaart 1 en 3. Maar ze zijn natuurlijk allemaal erg mooi.
    Leuk dat je weer meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, ben het met je eens. Met de gekleurde achtergrond is het net iets meer af. Het zijn prachtige kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Petra
    ook ik vind de kaarten met gekleurde randjes iets mooier, ook al omdat de kaart dan wat meer diepte krijgt, maar het borduurwerk vind ik supermooi!!!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Drie mooie borduurkaarten in het Delfts Blauw, ook ik vind het mooier met de gekleurde achtergrond.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hollandser kan bijna niet, leuke kaartjes weer! Met knap borduurwerk, jij bent ook van alle markten thuis ;)
    Bedankt voor het meedoen aan onze IK HOU VAN HOLLAND uitdaging op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie hollandse kaarten.....bedankt voor je deelname bij 4 Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46