Doe als een tulp

Tulpen zijn echt mijn lievelingsbloemen.
Laat ik nu onlangs een supergave tulpenstempel ontdekt hebben.
Daar hoefde ik niet lang over na te denken:
die móest ik gewoon hebben haha!


stempel: Tender Tulips - Create a Smile
gestempeld met: wit embospoeder - Wow!
ingekleurd met: Zig clean color real brush markers
dessinpapier: CraftSensations
tekststempel: Amy Design
inkt tekst: Spanish Moss - Versafine


inkt tekst: Grape Jelly - Memento


Het inkleuren met de Zig's gaat heel anders dan inkleuren met potloden.
Best wel ff wennen, maar ik ben niet ontevreden over het resultaat.
(Anders zou ik het hier niet laten zien hahaha...)


Deze kaart doet mee met de April Challenge van Create a Smile Friends and Family op Facebook. 



groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. SCHITTEREND!!!!

    Liefs en een fijn weekend Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Petra ik vind ze werkelijk beeldschoon. Dit zijn twee prachtige kaarten, de kleuren spatten van het scherm af.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaartjes, erg gaaf met die geëmboste tulpen!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappige tekststempel ! Mooie kaartjes Petra.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Petra
    Inderdaad een schitterende stempel en nog schitterender nu jij em hebt ingekleurd, allebei erg mooi en leuke tekst erbij!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een mooie kaarten Petra. En die tulpen zijn allemaal prachtig gekleurd. Die stempel is geweldig!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten maakte je met je nieuwe tulpenstempel. Je kleurde ze schitterend in en ik vind het streepjespapier er heel mooi bij. Zeker de roze is een eyecatcher.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46