Schuifkaartje Te Gekke Workshop

Bij Te Gek! kon je afgelopen vrijdag en zaterdag deelnemen aan
een "Te Gekke Workshop ochtend/middag".
Sannie en ik gaven beiden een workshop met de Te Gekke Krijtjes en
de Te Gekke Potloden.
Bij mij gingen de deelnemers aan de slag om dit schuifkaartje te maken:


Op de voorzijde een muisje gestempeld en ingekleurd met de
Te Gekke Minabella Potloden.
De achtergrond gekleurd met de Te Gekke Krijtjes en het zonnestralen sjabloon.


Aan de zijkant kun je rechts aan het strookje trekken.
Dit zit met een lintje vast aan het kaartje zelf.
Het witte lintje heb ik met een krijtje paars gekleurd.

Hieronder een filmpje hoe het werkt:


Wil je ook eens een Te Gekke Workshop volgen?
In het najaar zijn er weer Te Gekke Workshopdagen op 4 en 5 oktober.
Op zo'n dag volg je maar liefst 5 verschillende workshops.
Tussendoor word je verwend met een heerlijke lunch en
onbeperkt koffie/thee met wat lekkers.

Geef je snel op, want vol = vol.
Info via www.tegek.nu.



Met dank aan Jennifer McGuire als inspiratiebron voor dit kaartmodel.

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Wat een ontzettend leuke kaart Petra. Leuk gedaan de zonnestralen gericht op het schattige muisje. Ik alleen het filmpje niet bekijken. Maar ik denk dat ik wel weet hoe het werkt.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart, Petra!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Petra
    Wat een leuk schuifkaartje heb je gemaakt, jammer dat ik het filmpje niet kan openen
    Ook kan ik me nog niet inschrijven wat de workshop betreft, heb mijn rooster van dan nog niet zal wel eens informeren en dan alsnog inschrijven,
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend mooi en lief kaartje met de muisjes. Mooi de stralen achtergrond.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart. Mooi gewerkt met inkt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46