Kleurenkaartenteam maart 2019

Een tijdje was ik afwezig bij het Kleurenkaartenteam.
Maar weet je...? Ik mis het gewoon.
Dus deze maand maar weer gauw aangemeld ๐Ÿ˜‰

Bracht me wel gelijk in een lastig parket,
want de kleurencombinatie vond ik in eerste instantie best wel pittig:

Bordeauxrood met perzik oranje

Dit is de inpiratiefoto:



Ik geloof dat het bij mij iets meer perzik zalm is geworden,
dan perzik oranje... maar vooruit, dat mag de pret niet drukken.


stempel: Bee Friendly - HobbyART
ingekleurd met: Faber-Castell Polychromos potloden
achtergrond: Te Gekke Krijtjes lichtroze en donkerrood (pasteldoos),
donkergeel (te gekke kleurendoos)
mask: Botanical Leaves - Craft Emotions
tekst: stempel Te Gek!
embossingpoeder: Wow! wit
Nuvo Glitter Drops - White Blizzard


Wil je nog meer kaarten zien met deze kleurencombinatie?
Kijk hier op het blog van Martina, daar vind je een lijst met deelnemers.


groetjes en houdoe, Petra



Reacties

  1. Wat een mooie kaart! Je kan je kaart linken bij 4 SCB, daar vragen ze bloemen en bijtjes. Dus perfect daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal leuk is deze geworden, die bloemen zijn altijd goed en mooi
    fijn dat je er deze maand (weer) bij was, top !
    nog een fijne dag, grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht ook onmiddellijk aan de challenge bij Colien en Nellie toen ik je mooie kaartje zag!
    Heel mooi Petra!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaart, mooi die achtergrond!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je er weer bent, het is toch wel een beetje verslavend he?! Je maakte een prachtig kaartje en ik dacht ook aan de challenge van Colien en Nelly (bij die kaart met de hommel trouwens ook al).
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf kaartje, mooi ingekleurd. En . . . volgende keer gewoon weer meedoen hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart in de kleuren van het KKT, super mooi gedaan!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Wat een ontzettend mooie kaart!
    Gaaf hoe je die achtergrond bewerkt hebt en dan toch ervoor ook 'gewoon' gestempeld.
    Leuk!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, hele mooie kleuren. Bij mij is het oranje te knal, maar vooruit, het is maar zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Petra,
    Wat een leuk kaartje en prachtig zijn de warme tinten, mooi ingekleurd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer een prachtige creatie met Krijtjes, stempel en kleurwerk Petra.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart Petra! En prachtig ingekleurd in de KKT-kleuren!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Petra, gewoon zalm oranje...lijkt erg op perzik hoor. En je kaart is prachtig!! Superleuk dat je er weer bij bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, wat een prachtige bloemen, Petra! En ik vind je kleuren ook heel mooi.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je dat mooi gedaan zeg! Super die bloemen gekleurd en de achtergrond ook zo mooi gemaakt! Prachtig gedaan! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Pera,

    Tijd voor mijn blogrondje... Zelfs nog op woensdag!
    Wat een super mooie kaart maakte je in de kleuren van het KKT!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige invulling van de KKT-opdracht Petra! Je kaart is รฉcht geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje. En zo mooi gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige bloemen zijn het! Leuk ook dat bijtje erbij. Hele mooie KKT-kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk dat je weer meedoet met dit toffe kaartje!!
    Tot de volgende x (hoop ik)!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende kaart, Petra.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooie frisse kaart is het geworden.
    bedankt voor je reactie op mijn blog.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi dit kaartje in deze kleurencombi Petra...prachtige bloemen erop

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit weer zo’n kaart waar je toch helemaal voor smelt, ik wel. Meid wat is deze gaaf.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Perzik, zalm... who cares! Ik vind je kaartje prachtig Petra! Dat bijtje ook, zo leuk! Blij dat je er weer bij bent!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zรณ leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46