Vissen

Tropische vissen zijn zo mooi van kleur en uiterlijk,
ik kan er uren naar kijken.
Bij deze kaarten heb ik de achtergrond gekleurd met Te Gekke Krijtjes, gecombineerd met 3D plaatjes en stickers. 



Wat heb ik gebruikt:

Te Gekke Krijtjes: blauw (metallic doos)*
lichtblauw (basis doos)*
donkerblauw en donkerpaars (Te Gekke kleuren doos)*
kobalblauw (pastel doos)*

sjabloon: zonnestralen van Te Gek!*
3d plaatje: Amy Design - Animal Medley
stickervel vissen*
stempel: Couture Creations - Beside the Beach
stempel: HobbyART-Just for you*
wit embossingpoeder
Memento: Pear Tart en Danube Blue

 

Materialen met een * zijn verkrijgbaar bij Te Gek!, je vindt ze hier.


Groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Ik vind ze prachtig Petra. Mooie kleuren. Een heel mooi effect met deze leuke tropische vissen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Petra,
    Ja ik hou er ook zo van, jaren geleden hadden wij thuis ook een aquarium en ja daar kon ik echt bijna de hele dag naar kijken!
    Je kaartjes zijn weer mooi gemaakt leuke visjes heb je gebruikt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten, mooi gedaan de lichtinval van de zon in het water.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes!
    De tropische vissen zijn leuk en het water is super! Druppels erop.
    Heel leuk gedaan!
    Goed weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan weer, Petra.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi om die te zien in het echt, maar hier ook schitterend om te bewonderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous cards and I love the dimension of the fish and the different textures. Looks great!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46