Elfje 1 van 2

Schattige elfjes fladderen rondom mijn hobbytafel.
Eéntje kreeg ik er te pakken en ze wilde zowaar op mijn kaartje geplakt worden:


stempel: Te Gek elfje
ingekleurd met: Faber-Castell Polychromos
achtergrond: Te Gekke Krijtjes geelgroen (te gekke kleuren doos), olijf (pastel doos)
sjabloon: Rayher
tekststempel: the Stamping Cottage
Memento: bamboo leaves


Wil je óók zo'n lief elfje? Ze logeren bij Te Gek!
Je vindt ze "hier"

 


Haar zusje met de paarse jurk wilde ook wel op één van mijn kaartjes pronken:


stempel: Te Gek elfje
ingekleurd met: Faber-Castell Polychromos
achtergrond: Te Gekke Krijtjes: lichtpaars (pastel doos), donkerpaars (te gekke kleuren doos)
sjabloon: Rayher
tekststempel: the Stamping Cottage
Memento: grape jelly


 Wat een lieverdjes zijn het hè?!


Morgen ben ik er weer met 2 dezelfde elfjes, maar dan toch anders.

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Wat een lieve kaartjes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige elfjes zijn er op je bureau geland hihi. Weer plaatjes van kaartjes!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes, lief die elfjes!
    Ik kijk al uit naar het vervolg morgen...
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful cards, love your colouring.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Petra
    Wat een mooie kaarten en die elfjes zijn zo mooi ingekleurd superleuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46