Vogel

Op de stempellap Janie's Collection Nature Reserve (pfff... wat een lange naam!) van HobbyART zit een hele mooie gedetailleerde vogel.

Ik heb hem aan de binnenkant van dit kaartje gestempeld.
Het is trouwens best een grote stempel. Ik had hem eerst op een acrylblok geplakt, maar het stempelresultaat was helemaal niet naar mijn zin.
Het lukte me niet om de vele details mooi gestempeld te krijgen.
Toen bedacht ik opeens: waarom gebruik ik mijn stempeltool niet...? 

Zo gezegd, zo gedaan en nu ging het stukken beter!
Dus: heb je óók zo'n handige stempeltool, gebruik hem dan want hiermee gaat het stempelen van deze mooie vogel perfect!



Uit de voorzijde heb ik een cirkel gestanst.
De voorzijde is gekleurd met Te Gekke Krijtjes en bestempeld met een achtergrondtekst.
De tekst Gefeliciteerd op een zelfgeknipt vaandeltje gestempeld.
Links op het vaandeltje een klein glittersteentje geplakt.


Wat heb ik bij dit kaartje gebruikt?

Te Gekke Krijtjes:
geel (uit de basis doos)
geelgroen (uit de Te Gekke Kleuren doos)
roest (uit de metallic doos)
olijf (uit de pastel doos)
stempel Janie's Collection Nature Reserve van HobbyART
stempelinkt voor tekst voorzijde Distress Ink Peeled Paint
stempelinkt voor vogel Memento Potter's Clay
achtergrondstempel tekst van Te Gek!
tekststempel Gefeliciteerd van Te Gek!
glittersteentje


groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Wat een prachtige kaart weer Petra ! Heel erg mooi die stempel !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi en geslaagd is ie zo !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Petra.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart Petra, mooie stempel is dat.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, hele mooie stempel en komt heel mooi uit door de uitgestanste ronde.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee, super mooi!
    Groetjes Miep

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46