Rollator

Een kennis van me is onlangs 65 jaar geworden. Nou kwam ik onlangs deze leuke stempel tegen: een opa achter zijn opgevoerde rollator... hahaha... wat een leukerd! Welnu, hij kan een beetje sarcasme wel waarderen, dus ik dacht: daar ga ik eens een kaartje mee maken.



Ik vind de tekststempel zó leuk:
Birthdays are good for you: the more you have, the longer you live


Gebruikte materialen:
papier: Colours Unlimited AVEC 414349
stans: CREAlies 
ingekleurd met: Derwent coloursoft

grappig hè?, groetjes van Petra

Reacties

  1. Hallo Petra
    Wat een gave kaart is dit, super gave stempel, leuk voor een man dien 65 wordt, ik moet er zelfs om lachen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappig plaatje, gaaf hoor. Mooie kaart geworden, super!
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Petra,
    heel mooie gedaan. Blijven mooi deze stempels/digi's.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Petra,

    Ben ook pas 65 geworden, maar heb gelukkig dit apparaat nog niet nodig :-).
    Hij is wel super leuk, nooit eerder gezien!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig om te zien!
    Heb je er ook eentje met een scootmobiel?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46