Pompoen

Is die zwarte poes nou bang voor zó'n klein spinnetje....? Die pompoen lacht zich een ongeluk... hahaha !


Het is een vierkante oranje kaart. Daar bovenop een wit vierkant. Dit stuk heb ik eerst door de embosmachine gehaald met het mask Spiderweb van Dutch Doobadoo (470.715.011). Het spinnenrag heb ik met een zwart Te Gek Krijtje heel voorzichtig gekleurd.


Het borduurpatroon komt van de club van Jannie van der Zwan  (op www.clubs.nl). Ik heb nog even getwijfeld of ik wel met zwart garen zou borduren, maar toch maar geprobeerd. Ben wel tevreden met het eindresultaat. Het zwarte garen glimt een beetje, maar dat is op de foto niet zo goed te zien.


Het plaatje komt van een gratis knipvel wat ik eens een keer ergens bij gekregen heb, maar ik weet helaas niet meer van wie.

Ik vind hem wel geinig, en jullie? groeten, Petra

Reacties

  1. Super geslaagde combinatie van kleuren, mooie kaart. Toppie !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Petra
    Prachtig gemaakt, mooi geborduurd, met prachtige kleuren, ik vind deze halloween kaart een plaatje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geinig...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige borduurkaart met een leuk pimpelpaars. Ook de achtergrond vind ik mooi gedaan!!!
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46