Borduren

Afgelopen weekend heb ik 2 kaartjes geborduurd.
Dit blijft toch wel ontzettend leuk om te doen.


Bij een witte kaart heb ik eerst de randen afgeplakt met schilderstape.
Daarna heb ik de hoeken en randen gekleurd met een groen Te Gek Krijtje.
Schilderstape weer weggehaald, nu zit er een mooi wit randje langs!
Borduurpatroon erop van Sjaak van Went, deze komt uit het boekje "Boeiend borduurwerk", Hobbydols 121.
Alles op een groene kaart geplakt en deze weer op een paarse kaart.
In het midden een plaatje van Precious Marieke.

Bij deze kaart heb ik met 3 kleuren Te Gekke Krijtjes gewerkt.
In het midden ben ik begonnen met goud, daarna vervaagd naar lichtbruin metallic en de buitenkanten met donkerbruin metallic.
Het borduurpatroon heb ik lang geleden eens gekopieerd uit een boek uit de bibliotheek, maar ik weet niet meer hoe dit heet....:(
Ik heb met 3 kleuren geborduurd (goud, zalm en bruin) en geprobeerd de vervaagde kleuren te volgen.
De hoekjes bewerkt met een hoekpons en een klein hobbydotstickertje ertussen geplakt.
In het midden zit weer een plaatje van Precious Marieke.

Tot de volgende keer!
groeten, Petra

Reacties

  1. PRACHTIGE kaartjes Petra. Het eerste kaartje is MOOI zo met dat witte randje en het tweede is "WARM" qua kleur.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geborduurd en leuk om ze ook te kleuren, heeft iets extra's,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46