Bloem

Hartelijk welkom aan de nieuwe volgers van mijn blog: Wilma, Ann van Dijk en Tinie Hoogvliet.
Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog.
Ik heb voor jullie 2 dezelfde bloemenkaarten gemaakt, maar allebei in een andere kleur.
Welke vinden jullie het mooist?

  


Een witte stans heb ik gekleurd met een roze Te Gek Krijtje.
Daarna heb ik er een bloem op gestempeld, Joy!Crafts/Noor!Design Silhouettes Flowers, nr. 6410/0050.


Omdat ik het toch nog een beetje saai vond, heb ik de randen wat aangezet met een paars Te Gek Krijtje.


Dit heb ik op een dessinpapier geplakt.
Die komt uit het blokje Paper Pad Design blok 5 van Studio Light.
Boven- en onderaan een mooie stans geplakt, Joy!Crafts/Noor!Design 6002/0260.


Dit weer op een paarse kaart geplakt.
En toch... ik mis nog iets...
Ja, ik weet het!
Nog wat kleine zilveren hobbydotstickertjes op de bloemen geplakt.


Dat maakt het af, ja, ik ben nu tevreden!


Bij deze kaart heb ik hetzelfde gedaan.
De stans gekleurd met geel en de randen aangezet met een bruin Te Gek Krijtje.
Het dessinpapier komt uit een papierblok van ART Talent.
Alles op een bruine glanzende kaart geplakt.
Ook deze bloem heeft hobbydotstickertjes, maar nu in het goud (is niet zo heel goed te zien op de foto).

 

Welke heeft jullie voorkeur?
groeten van Petra

Reacties

  1. Heel mooi gemaakt Petra. Leuk om te zien dezelfde kaart maar dan in een andere kleur en ze zijn beide even mooi. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes. Leuk dat je de werkwijze laat zien.
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi!! De blauwe kaart heeft mijn voorkeur!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind beide wel geslaagd ! mooi gedaan
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi weer ze vind ze beide mooi,

    liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46