Merci-doos

Voor de Mei Wedstrijd van www.creapaleis.blogspot.nl heb ik deze Merci-doos ingestuurd.


Ik heb een Merci-doos gekocht. Op de bovenkant zit zo’n deksel wat je los kunt scheuren om te openen. 
Ik heb een stukje wit papier precies ter grootte van dat deksel uit gesneden. Dit papier heb ik met Te Gekke Krijtjes lichtblauw gekleurd. Daarna door de embosmachine gehaald. 

De geëmbosde delen heb ik gekleurd met iets donkerder blauw. Dit papier heb ik op de Merci-doos geplakt, precies tussen de perforatielijnen in. 
Als de ontvanger van de doos de Merci wil openen, blijft mijn werkje nog heel ...!
 
Ik heb de doos versierd met bloemen, takjes, een lintje en een label. Op het paarse takje na, 
is alles gemaakt van wit papier. De bloemen, het blauwe takje en het label zijn van wit papier gemaakt, welke ik gekleurd heb met paarse en blauwe Te Gekke Krijtjes.
 
bloemen: Vintage Flourishes nr. 6003/0038 van Joy!Crafts
takje: Floral Flourishes 6002/0160 van Joy!Crafts
label: Cutting & Embossing tag 6002/0285 van Joy!Crafts

Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46