Kabouter


Dit kaartje vind ik zelf zo mooi geworden...! (mag je dat zeggen over je eigen kaarten ahum? ;))

De basis is wit, daarop een donkerbruin vierkant en daarop een wit vierkant. Met de billenpons de 4 hoekjes geponst.



Een patroon in groen, crème en bruin geborduurd. Dit is een borduurpatroon van Sjaak van Went en kun je gratis downloaden bij het Hobbyjournaal, het is download nr. 364. Een paar hele kleine hobbydotstickertjes er tussen geplakt.


Een lief kaboutertje van Morehead erop geplakt. Hij ligt lekker in het gras, met potlood wat grassprietjes erbij getekend.

Tot slot de randen gekleurd met Te Gekke Krijtjes. Het is een combinatie van 2 kleuren groen en een heel klein beetje bruin. Te Gek geworden, toch?


Reacties

  1. Anneke Kroon18 mei, 2014

    Ik moet nog wennen dat ik eerst moet aanklikken en dan alle informatie krijg haha. Maar dat van die krijtjes dat ken ik niet, kun je die bij hobbywinkels halen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Anneke,
      Wat leuk dat je volger van mijn blog bent geworden! Bedankt!
      Ik ben helemaal weg van de Te Gekke Krijtjes. Je kunt er heel leuk mee kleuren zonder vieze vingers te krijgen.
      Ik heb de krijtjes een keer op een beurs gekocht, maar je kunt ze ook bij Te Gek bestellen.
      Dit is hun website: www.tegek.nu
      Ze hebben een vertegenwoordiger die van alles maakt en ook heel goed uitlegt hoe je het beste met de krijtjes kunt werken, zie http://sannie-lovestostamp.blogspot.nl
      Als je besluit om de krijtjes ook eens te proberen: succes en veel plezier ermee!
      groeten, Petra Raams

      Verwijderen
  2. Anneke Kroon18 mei, 2014

    Leuk dank je. Ik ga er zeker naar op zoek. Groetjes Anneke Kroon.
    Ps wat leg je alles mooi uit met verschillende foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anneke Kroon23 mei, 2014

    Hoi Petra,
    Ik kom weer met een vraag.
    Heb de te gekke krijtjes gekocht maar krijg het kleuren niet zo mooi als jij hebt.
    Heb jij het soms als verven gedaan?
    Groetjes Anneke Kroon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Anneke, ik heb in het begin ook best ff moeten oefenen hoor voordat ik tevreden was met het resultaat hahaha! Maar als je straks doorhebt hoe het werkt, wil je niets anders meer! Ik doe een heel klein beetje terpentine op een tissue, die veeg ik gelijk af aan een stukje restpapier zodat mijn tissue niet meer zo nat is. Dan ga ik met de tissue over het krijtje, lekker wrijven, daarna heel voorzichtig op je kaart uit gaan wrijven. Begin heel zachtjes, hoe langer je wrijft hoe intensiever je kleur wordt. Heel belangrijk is: vooral niet te nat werken!! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anneke Kroon23 mei, 2014

    Ahh dat ga ik proberen dan, ik was al bang dat ik het helemaal niet kon.
    Bedankt weer hoor voor je tip.
    P.s ik heb toch nog die schattige plaatjes gevonden dus kan lekker aan de slag.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46