Zonnebloemen met wit embossingpoeder

In de Ludiec stempelinspiratiegroep op Facebook maakten ze onlangs kaartjes met acrylverf. Dat moest ik toch ook eens een keer uitproberen.


Onder het motto van "Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan".


Je zet eerst een paar kloddertjes verf op je papier en dat ga je uitsmeren met bijvoorbeeld een oude klantenpas. In het begin lijkt het een grote bende en even denk je: wat moet dit nou toch worden?


Als de verf droog is kun je er bloemen op stempelen. Ik heb dat met witte embossingpoeder gedaan.


Een tekst op een zwart strookje gestempeld en de kaarten verder aangekleed met wat cirkels op de achtergrond en hobbydotstickerlijntjes.

stempel Sunflower en Stippen Circle Different Colors, stempel tekst Marianne Design, acrylverf Amsterdam Royal Talens geel en magenta, Memento Tangelo, hobbydot stickerlijntjes


Het was verrassend leuk om te doen. 


Groetjes en houdoe, Petra 

Reacties

  1. Wauw! Wat een gaaf effect! Dat wil ik ook uitproberen, dus nu eerst maar op jacht naar een oud pasje...
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kaart met de mooie zonnebloemen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke zonnige kaarten Petra.
    Leuk gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie serie kaartjes, leuke techniek dat kliederen!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten en leuk idee ook om het zo eens te doen/maken.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier word je al blij van van het zien alleen al. Prachtig. En de kleuren zijn vrolijk en warm tegelijk...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46