Klavertje vier

Via het blog van Janette hoorde ik van Kendra's Card Challenge. Deze uitdaging wilde ik ook wel eens een keer aangaan.


Je hebt 6 dessinpapiertjes van 6"x6" nodig. Kendra geeft je een schema hoe je dit papier kunt snijden waarbij er geen snippertje papier verloren gaat. En sketches hoe je hiermee 15 kaarten kan maken.


Dit zijn de eerste drie stuks.


De stempel van het klavertje vier kleurde ik in met potloden.

Ben je nieuwsgierig naar deze uitdaging, kijk dan eens hier: Kendra's Card Challenge 9


rubberstempel klavertje vier en teksten Different, potloden Derwent Inktense, papier CRAFTsensations 

Bedankt Janette voor de inspiratie die jij me gaf.

Weer drie kaartjes erbij om iemand een hart onder de riem te steken. 

Binnenkort komt de volgende serie, tot dan.

Groetjes en houdoe, Petra 





Reacties

  1. Wat een prachtige kaartjes, Petra. Ik zal daar ook eens een kijkje gaan nemen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooie serie kaarten heb je gemaakt Petra

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie serie Petra
    Die klavertjes zijn erg mooi ingekleurd wat zullen ze geluk brengen!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes Petra. Leuke inspiratie is dat, bedankt voor de tip.
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaarten. De teksten zijn erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende serie is dit geworden. Ik ga ook even bij Jeanette kijken want het is heel inspiratievol wat je gemaakt hebt.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, ik ben even bij Kendra gaan kijken en wat gaaf zeg. Misschien ga ik het ook proberen.
    Jouw eerste drie kaartjes zijn ontzettend mooi geworden! Die tekst is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46