Dog Walker

Vandaag laat ik jullie het kaartje zien dat ik maakte voor de reminder van de challenge bij Kleuren met Potloden.
 
 
Uit dessinpapier sneed ik 4 vierkantjes en matte die op iets grotere blauwe vierkantjes. Ze kwamen op een wit oplegvel en daarna op een blauwe basiskaart. Die sneed ik met een mal met een sierlijk randje uit. Alleen 2 glittersteentjes bovenaan en de digi op de kaart.

 
De digitale stempel printte ik uit op transparantie 65%. Daarna gebruikte ik de Polychromos om haar in te kleuren.

Huid 102-131-132-188-189-283
Haar 104-187-199-231-233
Tas 231-233
Jurk, laarzen 110-151-233-247
Hond 182-280-283
Konijn 129-182-189
 

digistempel Dog Walker van All Dressed Up, kleurpotloden Faber-Castell Polychromos, stans Crealies, papier CRAFTsensations, blauwe glittersteentjes 

Vind je het inkleuren van stempels ook zo leuk? Doe dan gezellig mee met de challenge bij Kleuren met Potloden. Het maakt niet uit welk merk stempel je gebruikt, echte stempel of digi, zolang je maar potloden gebruikt, (maakt ook niet uit welke). Het thema is altijd: Alles Mag, dus dat is lekker makkelijk !
 
groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Wauw, wat een prachtig kleurwerk, echt supermooi! Leuk kaartje is het geworden.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart! En wat heb je de digi prachtig ingekleurd. Het lijkt wel zo'n uitdrukplaatje zo netjes!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje, weer zo prachtig gekleurd!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit weer een knap kunstwerkje van jou.
    De leuke digi heb je zo mooi ingekleurd vooral dat haar vind ik fantastisch gedaan.
    Tof op de achtergrond met vierkante vakjes.
    Ze komt er mooi op uit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief leuk kaartje, Petra
    Elke keer word ik weer verrast door jouw mooie kleurwerk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw, als ik naar je kleurwerk kijk valt mijn mond bijna open. Dat haar, zo gaaf! Ik ga kijken of ik weer mee kan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi ingekleurd Petra!! Mooie kaart geworden
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fantastisch kleurwerk heb je gedaan. Echt schitterend en hoe je deze digi daarna verwerkt hebt op de kaart is prachtig.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46