Egeltje

Gisteren kan toch echt wel bestempeld worden als een herfstdag. Tjonge jonge, wat een weer.... regen, wind, blèh! Voordeel is dan wel dat het héél aangenaam is op mijn hobbyplekje op de zolder haha.

 
Voor dit kaartje haalde ik wit papier met een stencil door de embosmachine. Daarna kleurde ik het met Te Gekke Krijtjes. Als je met een tissue, licht bevochtigd met reukloze terpentine, over je krijtje wrijft om kleur op te nemen en daarna heel zacht over je geëmboste papier rondjes draait, komt het patroon mooi naar voren. Het egeltje stempelde ik, kleurde hem in met potloden en plakte hem op een groene cirkel.

Met een ponsje drukte ik bladeren uit stukjes groen en bruin papier. Deze blaadjes plakte ik op een smalle banner.

Ik zette alles in elkaar volgens de sketch van Sketch Saturday.


Stempel Forest Friends HobbyARTTe Gekke Krijtjes, stencil monstera blad CraftEmotions, Inktense potloden, stans Love2Craft, ponsjes blaadjes onbekend merk
 

Er zitten nog veel meer leuke diertjes op deze stempellap. Ze zijn perfect voor deze tijd van het jaar, vind je ook niet?
 
groetjes en houdoe, Petra

Challenge:
Sketch #680 - Sketch Saturday
 

Reacties

  1. Wat een schattig kaartje met het leuke egeltje Petra!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk egelkaartje, Petra
    Mooi zoals je de stencil hebt gebruikt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje, echt schattig dat egeltje. Hier was het ook heerlijk op mn knutselzoldertje, het wordt weer herfst dus lekker wat meer binnen en knutselen.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een heel mooi kaartje Petra. Die egel is zo leuk. Ik zag verschillende egeltjes voorbij komen en allemaal even leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo schattig het egeltje! Die kunnen nu onder de vallende bladeren een lekker plekje uitzoeken.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46