Schelpen

's Zomers een hele dag op het strand liggen is echt helemaal niks voor mij. Ik stoor me al snel aan al dat zand dat overal tussen kruipt, kan niet tegen de zon dus moet de hele dag zonnebrand smeren en dan plakt alles weer aan je lijf.... Nee, geef mij het strand in het voorjaar of de herfst, als het lekker hard waait. Prachtig die grote golven, de wind die door je haren waait, lekker zilte zeelucht snuiven !

 
Voor de achtergrond gebruikte ik Distress Ink, dan kun je zo leuk met water spetteren om die druppelvlekjes te maken. De tekst zit op dezelfde stempellap als de schelpen, die ik met potloden inkleurde.


stempel Aan het strand-Inkerbell Stamps, Distress Ink Tumbled Glass, Salty Ocean en Evergreen Bough, Inktense kleurpotloden, Nuvo glitter drops Aquatic Mist
 
 
Zijn jullie strandliefhebbers?
 
groetjes en houdoe, Petra
 
 
 

Reacties

  1. Mooi strandkaartje Petra!
    Wij zijn net als jij geen zonnebakkers, houden wel van buiten zijn maar dan meer in de vorm van wandelen en fietsen en in het voor en najaar bezoeken wij het strand
    En natuurlijk mag jij mijn kaartje liften, vind ik leuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Petra. Je zult mij op een warme zomerdag zeker niet vinden op het strand. Maar op andere momenten heeft de zee altijd wel wat. Maar ik kom er niet zo vaak als Veluwenaar.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart!. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46