Uiltjes op kraft

Vandaag heb ik nog wat inspiratie voor jullie met de nieuwe Te Gekke uilenstempels.
Bij deze kaarten heb ik de uiltjes op kraftpapier gestempeld en daarna ingekleurd met potloden:


Voor deze kaart heb ik gebruikt:
stempel: Te Gekke uil met feestmuts*
kleurpotloden: Minabella*
witte gelpen*
tekststempel van Te Gek!*
wit embossingpoeder
washitape


Met een beetje maskeren kun je van 3 ballonnen een héle bos maken.
De losse ballon heb ik er zelf bij getekend:


Voor deze kaart heb ik gebruikt:
stempel: Te Gekke uil met ballonnen*
kleurpotloden: Faber-Castell Polychromos
dessinpapier: Décotime
glitterlijm*


Op de witte ballonnen heb ik een beetje glitterlijm gedaan.


 

Deze Te Gekke uilenstempels en alle materialen met een * zijn verkrijgbaar bij Te Gek!
Vandaag, morgen en zaterdag nog op de Knotsgekke Kaarten Dagen in Den Bosch en daarna in de webshop, die vind je hier.


Is het inkleuren van stempels niet jouw ding? (ik kan het me écht niet voorstellen 😁),
dan heb ik nog een leuk ideetje voor deze stempels.
Die laat ik je morgen zien, tot dan?

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Gezellig die feestelijke kaartjes!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi zo op kraft! En ik ben benieuwd naar je tips morgen.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Petra,
    Wat leuk deze 2 kaartjes en mooi op kraftpapier!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stempels en weer mooi gekleurd! Ik heb je inderdaad gemist op de beurs.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superkaartjes Petra! Ik kleur heel graag, maar kom morgen toch even koekeloeren hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46