Pango

Als je een cirkel uit karton stanst heb je:
1) een mooie cirkel
2) een reststukje karton.

Normaal gesproken gaat dat reststukje al gauw richting afvalpapierbak,
maar deze keer gebruik ik het eens als basis op mijn kaart.

Achter de opening een stukje knalroze papier geplakt.
Het gestreepte dessinpapier komt uit een blokje van Colours Unlimited AVEC.


Op het kaartje een panda uit de digitale stempelset "Bear Hugs".

Hier zie je een klein overzichtje van mijn kleurproces:




Ik heb gekleurd met de Faber-Castell Polychromos potloden.


De gebruikte kleuren zijn:

roze 125, 128, 133
grijs 231, 233
zwart 199

De stempelset is verkrijgbaar bij Beccy's Place, je vindt hem hier.


groetjes en houdoe, Petra



Reacties

  1. Pango ziet er maar een beetje bedroefd uit... hopelijk vindt hij snel de liefde van zijn leven... =) mooi kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Petra. Die panda is een dotje en zo mooi ingekleurd en uitgeknipt..wauw. De combinatie met het harde roze vind ik erg mooi en je opbouw van de kaart maakt het geheel tot een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful card,love your colouring of the image.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Petra,
    Wat een leuke vrolijke kaart,
    Wat kun jij toch supermooi inkleuren!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel goed om het mooie restje te gebruiken, mooi kaartje!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart met Pango en een hele leuke kleurcombinatie. Je vorige kaart met de vlinder is erg mooi. De slakkenstempels vind ik persoonlijk wat minder maar je hebt er wel leuke kaartjes mee gemaakt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46