Das

Een das valt onder de categorie roofdieren.
Bij roofdieren denk ik meestal aan gevaarlijke beesten.
Maar zeg nou zelf, als je dit schatje bekijkt....
daar word je toch totaal niet bang van?


De achtergrond is gekleurd met Te Gekke Krijtjes
De bloemen zijn gestempeld met inkt.
Tussen de bloemen hier en daar een glitterdruppeltje geplakt.

De das is ingekleurd met de nieuwe Te Gekke Potloden.


Ik heb 3 kleuren gebruikt: grijs en zwart als basis en hier en daar een vleugje blauw.
De potloodlijntjes heb ik vervaagd met de Derwent Burnisher.

Met een zwarte gelpen zijn oogjes en neusje laten glimmen.


Wat heb ik voor deze kaart o.a. gebruikt?

Memento Tuxedo Black (voor de das)
stempel Woodland Friends van HobbyART
grijs en olijf Te Gek Krijtje (uit de pastel doos)
lichtblauw Te Gek Krijtje (uit de basis doos)
donkerblauw en geelgroen Te Gek Krijtje (uit de Te Gekke Kleuren doos)
Distress Ink Stormy Sky en Mowed Lawn (voor de bloemen)
Minabella kleurpotloden van Te Gek!
Derwent Burnisher
zwarte glazepen van Sakura
Nuvo Glitter Drops White Blizzard

Deze das zit op de stempellap Woodland Friends van HobbyART en is verkrijgbaar bij Te Gek!


Nu heb ik al een eekhoorn en een das, nu gauw met de egel aan de slag.

 


groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Heel mooie kaart Petra, leuk achtergrondje ook. Deze met de eekhoorn heb ik zo te zien gemist, ook al zo'n mooie! Ik ben benieuwd naar het egeltje!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Petra......jij bent zo handig met de krijtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi is dit kaartje Petra, zo mooi die das en zeker ook de achtergrond heb je weer prachtig gekleurd met de krijtjes..Ik ben benieuwd naar het egeltje...

    groetjes en een fijne dinsdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt weer een paar mooie kaartjes gemaakt met de krijtjes Petra.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje! Daar word ik niet bang, maar blij van 😃
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je achtergrond met te gekke krijtjes is heel mooi. Bij mij lukt dit noooit zo goed. En je das is net of ie er bovenop gekleefd is.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie en leuke kaart met de das. Prachtige achtergrond, ik ben al benieuwd naar de egel.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Petra,
    inderdaad niks gevaarlijks aan dit mooie beestje!
    Heel mooi verwerkt tot een kaartje!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46