Cadeautjes

Wat voor cadeau zou er in dat mooi verpakte doosje zitten...?


Dit cadeautje is een clearstamp van de stempellap Celebrations van Beccy's Place.

Wat heb ik gebruikt?

Voor het cadeautje:
stempelinkt Versafine Onyx Black
Distress Ink Salty Ocean, Faded Jeans, Wild Honey en Frayed Burlap

Voor de achtergrond:
mask Mosaic van DutchDoobadoo
Te Gek Krijtje lichtblauw (uit de basisdoos)
Te Gek Krijtje donkerblauw (uit de Te Gekke Kleurendoos)

Verder nog:
lettertang, pailletjes en hobbydotjes



De stempel van dit cadeau zit ook op dezelfde stempellap.

Hiervoor heb ik gebruikt:

Voor het cadeautje:
Versafine Onyx Black
Distress Ink Victorian Velvet, Fired Brick, Aged Mahogany en Frayed Burlap
Derwent coloursoft potlood roze C140 en C180, rood C120 en bruin C500 en C530

Voor de achtergrond:
mask Mosaic van DutchDoobadoo
Te Gekke Krijtjes roze en donkerrood (uit de pasteldoos)

Verder nog:
witte gelpen, pailletjes en hobbydotjes


Ik word nu toch wel erg nieuwsgierig, ik begin vast met uitpakken...!

groetjes en houdoe, 


Reacties

  1. Zag ze zojuist in de nieuwsbrief van Beccy! Haar stempels zijn weer prachtig..... maar wat jij ermee gemaakt hebt is helemaal top; geweldig!
    Hele fijne paasdagen Petra!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart Petra.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige achtergrond weer met die krijtjes !
    Super leuke kaarten !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes, mooie achtergronden heb je gemaakt en de cadeautjes lijk je zo op te kunnen pakken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Petra,
    Wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt. Ik vind je achtergrond zo mooi geworden van fel naar heel licht.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Petra,
    heel leuk zeg deze kaarten met een kadootje,
    ook ik vind de achtergrondjes weer supermooi zo van licht naar donker!
    Ook onderstaand kerstkaartje vind ik heel erg mooi!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46