Kleurenkaartenteam

Vandaag is het weer de laatste woensdag van de maand.
Tijd voor het Kleurenkaartenteam.

De kleuren van deze maand zijn lichtblauw en babyroze,
hier is de inspiratiefoto:


En hier is mijn kaartje:


Ik vond het mistige op de inspiratiefoto zó mooi...
en dacht: dat ga ik proberen te creëren op mijn kaart.

Het landschap is een stempel van Deep Red.
Hij is met Memento Tuxedo Black op een wit correspondentiekaartje gestempeld.

De lucht heb ik gekleurd met Te Gekke Krijtjes.
Ik heb hiervoor de volgende kleuren gebruikt:

lichtroze, roze, grijs en oker (uit de Pastel doos)
metallic blauw (uit de Metallic doos)
lichtblauw (uit de Basis doos)


De bomen en het sneeuwlandschap heb ik gekleurd met Derwent Coloursoft potloden.
De kleuren die ik heb gebruikt zijn:

blauw C330 en grijs C670

Op de bomen heb ik her en der wat glitterlijm aangebracht.

Ik vind hem zó mooi geworden... gewoon "zonde" om er een tekst bij te stempelen 😍
Dus ik laat hem nog even zo.

Het kaartje op blauw gemat en op een babyroze kaart geplakt.

Nieuwsgierig geworden wat andere creatievelingen met deze kleuren gedaan hebben?
Kijk even hier, dan vind je een lijst met deelnemers.

groetjes en houdoe, Petra



Reacties

  1. Wat mooi gedaan! Zo sfeervol. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een topkaart geworden. Je droomt zo weg!
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat moooooooi gedaan met de te gekke krijtjes Petra...zo een prachtig winters sfeervol tafereeltje erop SCHITTEREND!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, echt gaaf! Gewoon helemaal geen tekst toevoegen de ontvanger kan hem dan mooi inlijsten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoooo chique Petra, ik zou er ook geen tekst op zetten, inderdaad zonde. Wat een pracht van een kaart. Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie sfeervolle kaart !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi effect geven deze kleurtjes.
    Een hele mooie landschapskaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow...dit is mooi. Prachtige landschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Petra,

    Jij hebt de inspiratiefoto wel heel mooi uitgewerkt... Super!! Helemaal geslaagd!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze is ook weer heel erg leuk Petra!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. helemaal mooi is deze, de kleine extra toetsjes bling bling geeft mooi effect
    blij met je deelname alweer, op naar de volgende !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou het is je goed gelukt om een mysterieus kaartje te maken. Hij is helemaal geweldig. en mooi gedaan met een beetje glitterlijm op de bomen, geeft een mooi effect. Helemaal super vind ik hem! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. je hebt er echt een sfeervol kerstkaartjes van gemaakt, knap gedaan.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het mistige heb je perfect geraakt Petra. Prachtig. Ook de fijne groene glitter. Perfect. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige creatie Petra ! Heel mooi hoe je de kleuren erop hebt verwerkt !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je dat knap gedaan, de kleur en de sfeer weergeven op je prachtige kaart!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De sfeer van de kleurtjes komt prachtig terug in jouw landschap! Knap. Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi Petra,
    wat een mooie sfeeervolle kaart heb je gemaakt!
    Prachtige zachte kleurtjes!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, prachtig!
    Die mist heb je heel knap gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ooooohhh!! Wat geweldig!! Ik ben er helemaal weg van. Dat sfeertje heb je heel goed kunnen vasthouden. Ik zou deze naar en speciaal iemand sturen denk ik en hem eerst nog even houden om zelf van te genieten.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou, en of je erin geslaagd bent om dat mistige op je kaartje over te brengen, Petra! Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw!!! Dit kaartje is echt een pareltje.
    Wat heb je dit betoverend mooi gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow Petra,

    Wat een beauty van een kaart zeg heel gaaf.

    Gr....Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een wat late reactie maar ik wil toch reageren op je KKT kaartje. Och wat bijzonder mooi zeg, wat is deze fijntjes. Helemaal gelukt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46