Pierrot

O wat leuk, ik heb weer 2 nieuwe volgers:
Ineke de Graaf en Meinsje Boesterveld.
Hartelijk welkom! Kijk lekker rond om mijn blog en doe inspiratie op.
Ik maak graag kaarten met de Te Gekke Krijtjes, maar borduren op papier blijft ook een favoriete bezigheid. Daarom vandaag weer een geborduurd kaartje:

Ach, wat kijk jij sip!
Kom lekker met mij buitenspelen, dan word je weer blij...!


Het witte kaartje komt uit Stitch and Do Cards Only Set 5.
Ik heb het met zilver, lichtbruin en zwart garen geborduurd.
In het midden een 3D plaatje van Yvonne Creations.
In de hoeken zilveren hoekstickers geplakt.

Het witte kaartje op zwart gemat en daarna op een bruine kaart geplakt.

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Mooie kaart Petra.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Peet. Ik had nog stiekum gehoopt dat ik je vandaag zou zien bij de stand van de te gekke krijtjes op de beurs in Den Bosch.

    Lieve groet,
    Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach....wat leuk gedaan Petra!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Petra, en heb je al,op het Craftlinersblog gekeken. Je bent weer een Gorjuss stempel rijker!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46